Love Station - İzle - Taylan Mini Dizi - 2021


 

şpve station tai dizi türkçe altyazılı izle


Bir otobüste gerçekleşebilecek tüm romantik sahneleri içinde barındıran dizi ya da daha doğrusu mini dizi buda tam olmadı gibi videoları... Şaka bir yana genellikle Kore'de gördüğümüz tanıtım reklamlarına benzeyen bu kısa videolarda tam olarak bir şeyi de tanıtma gayesi güdülmemiş gibi. Belki telefon olabilir, bilemedim ^^ Konuşma pek yok, bir kaç yerde konuşuyorlar oralarda da İngilizce altyazı var zaten ^^

Sonuç olarak 6 bölüm gibi görünen fakat mini dizi olarak bile adlandıramadığım bu yapım garip bir şekilde hoşuma gitti. Dik çekim yapılması çok hoş olmuş. Sosyal medya için üretildiği belli olan bu videolar aklıma "Neden gençler mini dizilerini böyle çekmiyorlar ki?" diye düşündürdü. Garip bir şekilde mini dizi çekmek için bir telefon (ki bu videolar telefonla çekilmediği kalitesinden belli ^^), 2 oyuncu, 1 senarist ve müzikleri yapan bir kişi ile bir mini dizi serisi yapabileceğimizi kanıtlıyor. 

Lise yıllarımda her gün aynı saatte aynı otobüste olan ben tanımadığım ve konuşmadığım yolcularla garip bir bağım oluştuğunu keşfetmiştim. Bu video o günlerimi hatırlattı nedensizce. 

NOT: Yazdığım yazım kaydedilmeyip silindiği için hemen tekrar yazdım fakat ben aynı şeyleri iki kere yazamıyorum bambaşka bir yazı oldu bu.. Silinende güzeldi keşke okuyabilseydiniz ^^ Nasip değilmiş diyelim ^^

Bu aralar izlediğim dizi/ filmleri sizinle paylaşmak yeni çıkacak dizileri size tanıtmak istiyorum. Sık sık blogumu ziyaret edip benimle muhabbet edebilirsiniz.


Love Station Künyesi


Adı:  สถานีรัก,  Love Station

Ülke: Tayland

Yayımlanma tarihi: 2021

Yayım süresi: 1 dakika

Bölüm sayısı 6

Tür: Dizi

Türleri: Romantik, Değişik bir çalışma ^^

Erkek Başrol: Chap Suppacheep Chanapai

Kadın BaşrolOrmsin Supitcha Limsommut

1

2

3

4

5

6

Sahne Arkası




Yorumlar