Merhaba..



   Blog işinde pek yeni sayılmam bir blog açma fikri öteden beri aklımdaydı fakat bir fırsat bulup açamadım.Uzun uzun araştırmada yapmıştım oysa ki.Neyse onu bir kenarı bırakıp pekte içime sinmeyen bir blog açma sebebime gelirsek video paylaşımlarım toplu bir şekilde bir yerde bulunmasını istemem.



  Şu an çok meşgulüm yaklaşık olarak bir ay sonra tüm bu meşguliyetim bitecek ^^ O zaman kadar pek paylaşım yapamam sanırım.Sabredip beklerseniz güzel şeyler ortaya çıkara bilirim diye umuyorum.

   Daha çok Japon dizi ve filmlerinden biraz Kore'den biraz da Çin'den paylaşım yapmayı düşünüyorum.Aslında kendi izlediğim güzel şeyleri sizinde izlemeniz için açılmış bir blog da diye biliriz.^^


   Çeviri konusuna gelirsek belki daha iyisini yapmak için biraz daha çalışmam gerek ama ben bunu iyi kötü yaparak daha iyilerini ortaya çıkarmak istiyorum.Çeviri konusunda daha çok yeniyim.İşin mutfak kısmını da kendi çabamla öğrendiğim için her zaman işler yolunda gitmeye biliyor alternatif yolları da kendim bulmam gerekiyor bu da bana birçok zahmet veriyor ama bunu anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

   Bana güzel yorumlarınızla destek olmaktan hiç çekinmeyin. ^^

                                         Hoşça kalın..