Youtube

Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.
Merhaba arkadaşlar..
Bilmeyen yoktur fakat ben yine bilmeyen olabilir diye bir bigilendirme yapayım dedim.Youtube'dan video izlerken eğer varsa Türkçe alt yazı onu nasıl aça biliriz onu göstereceğim ^^

1.resim
İlk önce videoya girip sağ alt köşede bulunan ikonlarda sağdan 4. şekle tıklıyoruz.Böylelikle altında kırmızı bir çizgi beliriyor.



2.Resim

Daha sonra ise yine sağ alt köşede bulunan sağdan 3. ikona tıklıyoruz.Rasimde ki gibi küçük bir kutu çıkıyor.Oradan Altyazılar bölümüne tıklayıp Türkçeyi seçiğimiz de artık videomuz Türkçe alt yazılı oluyor.

Herkes biliyordur fakat tekraz etmekten zarar gelmez anlayışınız için teşekkürler.