The Princess and the Matchmaker // Kore film




FİLMİN ADI:The Princess and the Matchmaker 

YAYIN YILI: 2018

ÜLKESİ: Güney Kore

TÜRÜ: Tarihi,komedi,biraz da romantik ^^



KONUSU:

Ülkeyi saran kuraklıktan kurtulmak için kahinler krala prensesin evlendirilmesi gerektiğini söylerler fakat prenses kötü kaderiyle nam salmıştır.Kral kraliyet damat adayını belirlemek için sınav yapar ve geriye dört aday kalır.Prenses Songhwa adayları düğünden önce görmek için saraydan kaçtığında,Kraliyet kahinlerinden olan Seo Do-Yoon'da prenses ve adayların evlilik uyumunu araştırmak için yola çıkmıştır.Bu ikilinin karşılaşmasıyla olaylar başlar.

OYUNCULAR:



BENCE:

Tam olarak hatırlamıyorum ama yaklaşık olarak üç ay önce izlediğim de ilk bunu çevirmeliyim diye düşünmüştüm. Lee Seung-Gi'nin o sempatik gülüşü zaten çevirmem için yeterli sebebi veriyordu ki film de gayet hoştu.Gelgelelim çevirmek için pek zamanım olmadığı için hep öteledim.Bu gün çeviri için oturduğumda çevirinin yarısına yakınını daha önce yaptığımı hatırlayınca çok sevindim.Daha sonra bir bakayım çeviren var mı dediğim de başka bir sayfa da çevirisini gördüğümde bir burukluk hissetmedim değil.Yani yarısını çevirmiştim, tekrar çevirmenin hiçte akıllıca olmayacağını bildiğim için çevirilerimi çöpkutusuna atmaktan başka bir seçeneğim de yoktu.Neyse nasip değilmiş..

ÖNEMLİ:

SHINee'dan Minho'yu da oyuncu kadrosunda görmek gerçekten güzel bir ayrıntıydı.


FRAGMAN ALTTA: