SM:)e // Just Want to See You Smile


Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.

ADI: Smile yada SM:)e // Just Want to See You Smile
YAYIN YILI: 2018
ÜLKE: Çin
TÜR:Romantik-Komedi
BÖLÜM SAYISI: 24
OYUNCULARI:

KONUSU:
Shu Zhan ülke çapında tanınmış bir ünlüdür.Fakat insanların bilmediği bir hastalıktan muzdarip.İnsanlarla yakın temas kurup onlara dokunamıyor.Xiao Xing ise oyuncu olma hayali kuran fakat kameralar karşısında bir türlü konuşamamaktadır.Tesadüfen karşılaştıktan sonra onların hikayesi başlayacaktr.

ÇEVİRMENİNİZDEN:
Bu diziyi çevirmek gerçekten zahmetli.Ama fazlaca çeviri soran arkadaşlar oldu.En son ders çalışmak için masama oturmuştum ne arar çeviri yapmaya başladığımdan haberim yok ^^İnşaAllah beğenerek izlediğiniz bir dizi olur.Aslında çevirmeyi düşünmüyordum fakat isteyenleri kıramadım diyelim.Keyifli seyirler.