Kayıp Bir Zamandan Selamlar..




Konnichiwa minna ^^ Ben geldim..



Uzun zamandır buralarda yoktum ve hala da gelmiş sayılmam.Şöyle bir iki kelam edip yine gideceğim.Açıkçası bu yılda çok yoğun bir programım olacak gibi..Her ne kadar bundan bıkmış da olsam elden bir şey gelmiyor.Size dert yanmaya gelmedim,korkup hemen kaçmayın ^^ 


Her ne kadar bu blogu dizi ve film çeviri blogu olarak açmış da olsam henüz çeviri yapacak bir boşluk bulamıyorum.Size abartı olarak gele bilir ama gerçek bu.İnanın izleyip de sizinde izlemenizi istediğim o kadar çok yapım var ki,çevirememek beni üzüyor.Bir çare de bulamıyorum..


Asıl konumuza geçelim mi?Bloga gelen ziyaretçiler beni hem şaşırttı hem de çokça mutlu etti.Fakat sorun şu ki pek etkileşim kuramadığımız için gelen ziyaretçiler blogtan memnun mu yada ne tarz paylaşımlar görmek istediklerini bilemiyorum.Ben çeviri yapamamış da olsam Japon ve Kore dizi/filmleri hakkında tanıtıcı yazılar yazmak istiyorum.Böylelikle birileri bunları okursa belki çevrilmesini isteyen bir kitle oluşur ve çevrilir diye ümit ediyorum.Kore dizilerinde bir sıkıntı yok muhtelif yerler de çevirilerini bula biliyoruz fakat Japon dizi/filmlerini ve Kore filmleri ne yazık ki o kadar kolay bulamıyoruz.Yani kısaca blogda en azından tanıtım yapmak istiyorum.Çünkü hatırı sayılır bir kitle ziyaret ediyor.Öncelikle bu fikrim hakkında ne düşünürsünüz?


Şöyle uzun uzun konuşalım inşaAllah..Tanıtım yapma hakkında ki yorumlarınızı bekliyorum. ^^ ha bir de ben Japon ve Kore dizileri falan dedim tabi bunun Çin,Tayland,Tayvan boyutu var onları pek izlemediğim için bir şey diyemeyeceğim. Biri çıkıp  da güzel diziler var o saha da tanıtımlarını yazmaya talip olursa o da güzel olur bak ^^


Umaru chan gibi ev kuşu oldum çıktım.Tabi ben Umaru kadar evin içinde yuvarlanıp cips,kola falan içemiyorum.Evin muhtelif yerlerinde ders çalışmaktan başka işlevim yok şu an..




Derslerimin bitmesi için yalvarıyorum resmen..Bu yılın adını şimdiden koydum ben ^^  "Sınav Yılı"  Girdiğim sınavın haddi hesabı yok çünkü.Beni de dualarınıza katın..


Bak yine muhabbet döndü dolaştı derslere geldi..Benimle konuşun,iyi-kötü yorum yapın yoksa sayfa ziyaret sayısından başka sizin hakkınız da bir şey bilmiyorum.Mesela en son izlediğiniz diziden bahsedin,yada en sevdiğiniz oyuncudan böylelikle yorumlarda da olsa sayfamı ziyaret eden kişiler hakkında bir bilgim olsun.Beni sevin mesela ^^


Yorgunum her zaman ki gibi gece gece ilham gelmiş gibi bir yazı yazdım..Size artık Hayalet okuyucularım  demek istemiyorum.Bu yüzden yorumlarınızı bekliyorum ^^ Uyumaya gidiyorum..Kendinize iyi bakın,hoşça kalın ^^