I Picked Up a Celebrity On the Street // Kore dizisi // 2018




Sokakta hiç yanlışlıkla bir ünlüyü öldürdünüz mü?


Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.


Sizi güzel mi güzel bir diziyle tanıştıracağım ^^ "I Picked Up a Celebrity On the Street"Konusuna falan geçmeden önce bu Kore dizisinin ne farklılığı var ondan bahsedeyim.İntermet dizisi olarak 2018 yılında çıkan dizimizin başrol erkek oyuncusu Sung Hoon'u ben daha önce MY SECRET ROMANCE'da izlemiştim.

Değişik ve güzel bir diziydi I Picked Up a Celebrity On the Street  dizisinin de fragmanını görünce konusunu bile okumadan izleme isteğiyle dolup taştım.İnternet dizilerinin en büyük sıkıntısı alt yazı bulma daha doğrusu bulamamak.Bu dizimiz de hakeza öyle.Burakın Türkçe bir alt yazı bulmayı İngilizce bile bulmak çok zahmetli.Allahtan Viki üzerinden lisanslanmışta orada var.Fakat 10 bölüm olarak tamamlanan dizimizin ne yazık ki orada da 2 bölümü mevcut şu anda.Tabi kalite olarak da 480p olması benim için gayet sıkıcı bir durum.

Neyse ki biraz araştırınca birkaç site daha buldum fakat İngilizce çevirisi Viki gibi iki bölümü geçmiyor.Fakat kalite olarak 1080p izlemek benim için gayet güzel bir durum.O siteden bu siteye dolanırken bir Çin sitesinde dizinin tamamının bulunduğunu görmekte beni mutlu etti.Fakat Korece'den biraz anlasam da bir diziyi tamamen alt yazısız izlemeyi göze alamıyorum.Bunu neden söylediğime gelirsek alt yazısız izlemek isteyen arkadaşlar bana bir yerlerden ulaşırsa sayfayı onlarla da paylaşırım ^^

Künye:

  • Adı:  I Picked Up a Star on the Road
  • Ülke: Güney Kore
  • Bölümler: 10
  • Yayınlama tarihi: 1 Kas 2018 - 14 Aralık 2018

  • KONUSU:

Lee Yeon Seo,bir şirkette geçici olarak çalışmakta ve kadrolu çalışan olmayı hayal etmekte.Bu uğurda amirlerinin bir çok ayak işini yapmaya göz yumuyor. Bir gün beklenmedik bir şekilde iş yerindeki başarısızlığın kaynağı gösterilerek işten kovuluyor.Kadrolu çalışan olmayı hayal ederken kapı önüne konmayı kabul edemeyen Lee Yeon Seo tüm hıncını amirinden almak için ıssız bir sokakta ayakkabısını amirine atar.Bunu neticesinde Kang Joon Hyuk adında ki ünlüye isabet ayakkabı düşüp bayılmasına neden olur.Korkan kızımız öldüğünü düşünerek ünlü oyuncuyu evine getirir ve onu yok etme çarelerini düşünmeye başlar ^^

GİF alsam iyiydi de tembellik ettim galiba,resimlerle yetineceğiz artık..İzledikçe ve aklıma geldikçe beğendiğim sahne resimlerini atarım buraya ^^