[bir anime bir film] Tonari no Kaibutsu-kun // My Little Monster







Bugün size güzel bir anime ve onun live action yapımını tanıtayım dedim.Live action yapımlar her zaman beklediğimiz gibi olmuyor maalesef.Genellikle büyük umutlarla başlayıp "bir anime bu kadar da mahvedilmez ama... " diye kapata biliyoruz.Son bir yıldır live action yapımlar da karşıma güzel şeyler çıkıyor.Filmi ve animeyi izleyeli uzun zaman olmasına rağmen izlemeyenler de vardır belki diye bir tanıtım yazısı yazıyım dedim...Ah tabi bir de Masaki Suda film de başrol onun da büyük etkisi var tabi ^^

Tonari no Kaibutsu-kun



Konusu:

Shizuku Mizutani çevresine ve sınıf arkadaşlarına kayıtsız bir lise öğrencisidir.Onun için dersler her şeyden önemli,başını kaldırıp geçen zamana ve çevresinde ki insanlara bakmıyor bile.Haru Yoshida ile ödev vermek için gittiğinde tanışırlar.Aynı sınıfta olmalarına rağmen tamamen farklı kişiliklere sahip bu iki kişi Haru Yoshida ani ataklarıyla arkadaş olmak zorunda kalırlar.Haru Yoshida  kavgacı,derslere gilgisi olmayan bir tip.Okulda ki öğrenciler ondan baya bir korkuyorlar. ^^ Ama aslında o masum bir çocuk diye bileceğimiz yapıda.Hayatta en çok arkadaşlarına değer veren bu farklı ve anormal çocuk Shizuku Mizutani'yi arkadaşı olarak görmeye başladığın da derin bir dostluk ve sevginin tohumları atılmış olur. Shizuku Mizutani arkadaşlık ve aşk hakkında hiç bir bilgisinin olması bu yeni duyguları anlamlandıramasına neden olur.O yavaş yavaş kendini  Haru Yoshida'ya çekilirken bulur.Dostluk ve aşk hakkında güzel bir öyküyü bize sunarlar ^^




  • Gerçekten güzel bir animeydi.Karakterleri o kadar orijinal ve kişilik gelişimleri de anime için de güzelce gelişti.Aklınızda kalacak ve etrafında ki arkadaşlara önereceğiniz bir anime olacağına eminim.
  • Anime de ki tavuğu gördükçe bir tavuk alıp beslesem benim de böyle deli arkadaşlarım olur mu acaba diye düşünmeden edemedim.Keramet tavukta değil galiba  ^^ Lise arkadaşlıkları böyle hep çılgın oluyor galiba bu kadar absürt olmasa da ben de lisem de az şey yaşamadım değil hani.Eski günlere duyduğum özlemle izledim animeyi.Dostluk belki bu dünyada en önemli şeylerden biri..

Künye:

Tür: Anime

Diğer adları: Tonari no Kaibutsukun, The Monster Next Door, My Neighbor Monster-kun

Bölüm: 13

Çeviri durumu: Tamamlandı

Yayımlanma yılı: 2012

Kaynak: Mangadan uyarlandı

Türleri: Hayattan kesitler,romantik,komedi,shoujo,okul

Süre: 24 dk









                                                                                                                                                                   


My Little Monster 




Adı:My Little Monster 
Ülke: Japonya
Çıkış tarihi:27 Nisan 2018
Süre: 1 saat 45 dk
Tür: Komedi,romantik,okul


Oyuncular:



  • Masaki suda'nın birkaç filmini ve dizisini izledim her seferin de bambaşka bir insan olarak karşıma çıkıyor.Yeri geldikçe söylüyorum,oyunculuğunu gerçekten seviyorum..Daha önce blogumda oynadığı bir diziden bahsetmiştim o yazıya şuradan ulaşa bilirsiniz ^^

  • Burada ki oyunculuğu da gerçekten güzeldi.Daha film çıkmadan çok önce bekleme başlamıştım acaba hayal kırıklığına uğramamıyım diye de bir korkum vardı.Ne zaman fragmanını izledim işte her zaman ki gibi Masaki oyunculuğunu göstermiş diye düşündüm ve izlediğimde de bu fikrim değişmedi.

Masaki Suda ve Tao Tsuchiya

  • Şunu söylemeden edemeyeceğim live action filmlerde beklentiniz pek yüksek olmamalı.Çünkü büyükhayal kırıklıklarına uğraya biliyorsunuz.Bildiğiniz üzere bazı yapımcılar animeleri aynı konseptle filme uyarlamaya çalışıyor ve bu çok saçma oluyor.Demek istediğim "cosplay" rengaren saçlar,saçma kıyafetler...İşte tam olarak bunu sevmiyorum.Tamam anime izlerken bunlar bize saçma gelmiyor çünkü anime dünyası böyle bir yer ama bunu tutup film olarak yapıp gerçek insanlar üzerinde görünce olmuyor.İşte bu konuda Japonlar eski tabularını yıkmaya başladılar gibi...Daha doğal duran yapımlar yapıyorlar.Bu film de kızın saçı mesela illa turuncu olmalı diye tutturmamışlar siyah olarak çekmişler.Tabi şekli aynı kalmış bence bu güzel bir detay çünkü.Lafı uzatmak istemiyorum ben bu uyarlamayı sevdim.
  • Şunu söylemeden de geçmek istemiyorum her ne kadar güzel bir yapım olsa da siz yine animesini önce izleyin.13 bölümlük animeyi filme sığdırmak kolay değil.Eksik kalan veya üstü kapalı geçilen olaylar olabiliyor.O yüzden önce diziyi izlemek bir süre sonra da eskiyi yad etmek için filmine bakmak daha doğru gibi.Anime sevmiyorsanız ona diyecek bir lafım yok tabi ^^

🔻🔺🔻🔺Ve aşağıdakiler de filmden aldığım gifler: 🔻🔺🔻🔺












Keyifli seyirler ^^