Okumak yada Okuyamamak Bütün Mesele Bu




Ben yolunu kaybetmiş bir seyyahım menzilini arayan ve sen bana eşlik eden gölgemsin. Bazen ben yol gösteririm sana bazende sen beni gizlersin güneşin ateşinden.Ne ben sensiz olabilirim ne de sen..


Herkese Merhaba ^^

Hayatın yoğunluğuna rağmen bulduğum kısacık zamanlara sığdırdığım küçük şeyler var beni mutlu eden işte onlardan bahsedeceğim.Gelecekte ki kendime anlatacağım.Kitaplar,filmler ve diziler eşliğin de kendimi,görüşlerimi keşfedeceğim.

Kitap okumayı sever misiniz? Benim gizli hazinem kitaplarımdır. Hani küçük bir çocuğun deniz kenarından topladığı taşları özenle saklaması, onları gururla herkese göstermesi gibi.. Başkaları için belki de değerli sayılmayan bir avuç renkli taşın büyüsüne kapılmış bir çocuğum..Şimdi sizde benim hazinemi görecek kıymetli insanlarsınız.Dünyama hoş geldiniz. 
Anladığınız gibi blogum da güzel bir köşe yapmaya karar verdim.Okuduğum kitapları sizlerle paylaşacağım.Genellikle Asya kitapları okumayı planlıyorum.Şuana kadar benim için bir muamma olan bu kitapları sizinle keşfe çıkmaya karar verdim.





Şimdilik buralar boş kalacak bir süre ama daha sonra güzel şeyler olacak,eminim..



Kimseye kitap tavsiye edecek değilim ben sadece bu köşede okuduklarımı sizinle paylaşacağım.Beni ciddiye alıp dinlerseniz ne güzel..Neden mi? Rasim Özdenören'in bir konferansına katılmıştım.Ve orada geçen bir cümleden gerçekten etkilendim.
Rasim Özdenören'e "Ne okumalıyız,öneriniz var mı?" diye sorulmuştu.

"Ben size bir kitap önermem doğru olmaz siz elinize bir kitap alın o size yol gösterecektir." İfade etmeye çalıştığı şeyi beğenmiştim.O yüzden ben size öneri değil,sizinle okuduklarımı paylaşacağım.