The Emergence of First Love // Çin Dizisi //2019






The Emergence of First Love  Hayallerini kaybetmiş bir adam ve yeni bir başlangıç arayan bir kadının ilk aşkını konu alan bir hikaye.



KÜNYESİ:

Adı: The Emergence of First Love

Ülke: Çin

Çince adı: 出线了初恋 / Chu Xian Le Chu Lian

Türü: Romantik,Gençlik,Spor

Bölüm sayısı:  30

Çıkış tarihi:  30 Nisan 2019

Bölüm süresi:45 dakika



OYUNCULAR:



💜💜


 





KONUSU:

The Emergence of First Love, dizizsini kousu  bir manhua (Çin mangalarına verilen ad ^^ ) çizeri olan Hua Xi Xi (Zheng He Hui Zi) ilginç bir hayal gücü ve çizime ilgisi olan bir kızdır.Manhuası için konu ararken bir yaralanma sonucunda hayallerinde vaz geçen yatenekli futbolcu Huo Zi Ang (Chen Run) ile tanışır.

İlk tanıştıklarında birbirinden hiç hoşlanmayan bu ikilinin ilişkileri hayallerine ulaşmak için verdikleri mücade esnasında gelişecektir.

Hua Xi Xi, bir yandan Hua Xi Xi hayallerini gerçekleştirmek için cesaretlendirirken bir yandan da en yakın arkadaşı Sun Xiu Jie (Yang Leo) arasında ki yanlış anlaşılmayı da düzeltecektir.

Bu üçlü bir aşk üçgeninin içine düşmek veya arkadaş olarak kalmak arasında kalırlar.



 

 



🔃🔃🔃🔃

Güzelim dizinin İngilizce alt yazısı yok.Biriler ah mı etti ne bana ^^ Şu an bir sitede tüm bölümlerini bulmuş olmama rağmen izleyemiyorum..Diziyi şöyle bir sardırıp baktım da baya da güzel bir dizi.Neyse ne zaman çevrilirse biz de o zaman izleriz.Aklımızda bir de benim blogumda şimdiden dursun da unutmayalım.

 


🔺🔻🔺🔻













Tanıtım Videosu: