A Little Thing Called First Love// Çin dizisi // 2019


Aşkınız için ne yaparsınız? Okulun en popüler çocuğuysa peki sevdiğiniz. Kızımız beğenmediği görüşünü değiştirmek için uğraşır. Peki bu yeterli mi?

Tayland dizilerini / filmlerini izler misiniz? Doğrusu ben pek sevemiyorum nasıl desem izlemeye karar verdiğim diziler ya çok beğenilmiş olmalı yada öneri olarak başlamalıyım. 2010 yapımı bir Tayland filmi izlemiştim. İlk Tayland filmlerindendir kendisi pek bi sevmiştim. "Crazy Little Thing Called Love" Belki bazılarınız izlemiştir ^^ Filmi tabi ki de öneriyorum. Özel olarak böyle baş rol karakterlerini seviyorum. Sevgisinde kararlı, inatçı ve masumca dikkat çekmeye çalışan bir kahraman. Kız yada erkek fark etmez. Boys Over Flowers yada Play Full Kiss gibi.. 


Bugün sizlere bu filmi ve Çin yapımı olan diziyi tanıtacağım ^^ Benim gibi Tayland yapımlarını sevememiş olanlar yada filmi izleyip "Ah keşke biraz daha uzun olaydı" diyenler için hem filmden hemde diziden bahsedeceğim. Oyuncu isimlerini pek öğrenmeye çalışmam zaten beynim ezberlemesi gerekenlerin adını ezberliyor. Bu Tayland filmi başrol oyuncusu olan Mario'da onlardan biri. (Yok ya ne alaka, tabiki de oyundan çağrışım yapmıyor. 😂) Adet eski ve orijinal yapımdan ilk bahsetmek ama gelin bugün 2019 uyarlaması olan Çin dizisinden başlayalım. Söylemeden geçemeyeceğim " Mario sen ne değişmişsin öyle? " (en altta güncel fotoğrafını koyuyorum.)



KONUSU:


A Little Thing Called First Lovedizinin konusu lisenin en popüler oğlu olan You Nian' a (Lai Kuan Lin) gizlice aşık olan kız olan Xia Miao Miao (Angel Zhao) ilk aşkı hakkında ki deneyimlerini konu almaktadır. (Tanıtım bülteni bu kadar olduğu için Tayland yapımında ki konu içeriğini yazmıyorum buraya, belki farklı olur diye ^^)




KÜNYE:

Adı: A Little Thing Called First Love

Çin adı: 初恋这件小事

Diğer adı: Crazy Little Thing Called Love

Ülke Çin

Bölüm sayısı: 32

Yayımlanma tarihi:  2019 - Tam tarih belli değil 😥

Yayım Günü ??

Yayımlandığı kanal: ??

Yayım süresi: 45 dakika

Türleri: Lise,Romantik-Komedi, (Uyarlama)


Belirlenen oyuncular
NOTLAR:
💦Başrol erkek oyuncusu Lai Kuan Lin K-pop grubu olan Wanna One üyesidir.




💙"A Little Thing Called First Love " dizisinin afişleri de paylaşılmış ve dizide yayımlanmaya başlamışken yazımı güncelleyim dedim ^^


💦💦💦💦DİZİ ŞUAN YAYIMLANMAYA DEVAM EDİYOR. İNGİLİZCE ALTYAZILI OLARAK İZLEMEK İSTEYEN ARKADAŞLAR AŞAĞIDAKİ GÖRSELİ TIKLAYABİLRİLER..



                                                                                                                                                                   



Adı: Crazy Little Thing Called Love 

Yerel adı: สิ่งเล็กๆ ที่เรียกว่า...รัก

Ülke Tayland

Yayımlanma tarihi:  12 Ağustos 2010

Tür: Film

Yayım süresi: 1 saat 58 dakika

Türleri: Lise,Romantik-Komedi 







💦Film güzel olduğu için diziden umutluyum ,bir de son zamanlarda izlediğim Çin dizileri gayet başarılı bununda öyle olacağını umuyorum. 

💦Dizi daha yayımlamadığı için film gözünden kaçıp izlememiş olan arkadaşlar izleye bilirler. Tek sıkıntı ben gereksiz, boş espri anlayışını sevmiyorum. Fazlaca çocukça sahneler ve kendilerince komik buldukları olaylar bana göre değil. Biraz daha açacak olursam mesela bir dizide biri yere düşünce yada abartılı kıyafetler giyince ben gülmüyorum. Hatta fazlaca salakça buluyorum. Bu yüzden benimle dizi izlemiyor kimse. Polisiye filmlerinde de teorilerim hep tutuğu için izlemiyorlar. Neden ya 😒 Sıkıcı mıyım ben?

💦 Bana soracak olursanız Tayland yapımını izlemediyseniz izlemeye de bilirsiniz. Çünkü beklenmedik, şaşırtıcı olaylar var. Çin dizisini izlerken önceden bilmek sıkıcı olabilir. Yada bıyık altından gülerek de izleye bilirsiniz. Orası size kalmış. Bir de dizi olacak yani konu belli oranda değişmek zorunda gibi.

💦Spoiler değil de izleyen arkadaşlar hatırlarlar. Düğme olayı bak baya anlamlı ve komikti 😀

💦 Çok konuştum biliyorum ^^ Fakat şunu da söyleyip kaçacağım resimler az geldi bana. Keşke daha fazla bula bilseydim. Maalesef yok o kadar da aradım.

Zaman sana olgunluk katmış ^^ 88 doğumluymuş.. Vay be ^^



ÇİN DİZİSİNİ İNGİLİZCE OLARAK İZLEMEK İÇİN