Spesiyal Dizi/ Filmler nedir?


Tabi ki de literatür de böyle bir terim yok.. Yada ben bilmiyorum. Bu sekme özel okuyucularım için. Genelikle bazı yapımlar ağır psikolojik konular içermekte, farklı pencerelerden hayata bizi baktırmakta. İşte onları bu sekmeden bahsedeceğim. Biraz da kendimce yorumlamak istiyorum. Çünkü bu yapımlar bence açıklanmaya üstünde tartışmaya ihtiyaç duyulan yapımlardır.

Şunu itiraf edeyim ki ben böyle yapımları her zaman daha çok seviyorum. Genellikle dizi veya film bittikten hemen sonra yada belli bir süre üzerine düşündükten sonra dizi hakkında konuşmaktan ve tartışmaktan zevk alıyorum. Blogum da bu tarz yapımları değerlendirmeyi hep istedim fakat bu sene benim çok meşgul olduğum bir yıl olması dolayısıyla pek hatta hiç bu tarz bir paylaşım yapamadım. Ama yapmak istiyorum. Asıl izleyici kimliğimi daha iyi size yansıtmak için böyle yapımlara değinmem gerek. Bir makale edasıyla yazarım yazmasına da okuyucular ciddi bir dili ne kadar beğenir bilemiyorum. Fakat arada da ola böyle şeyler yazma isteğime ket vuramıyorum. Bu sekmeyi açma nedenim de bu.

Tamamen spesiyal bir dizi/ film incelemesi yaptığım yer olacak. Eğer ki bu yazılarımdan biriyle tesadüfen karşılaşmışsanız ve beğenmediyseniz başka Spesiyal incelememi daha iyi ayıt edip okumamanız için açıldı bu sekme.

Spesiyal menüsü sadece özel lezzetleri tatmaktan zevk alanlar için oluşturulacaktır. Beğenmek zorunda değilsiniz fakat bilmelisiniz ki herkesin göremediğini görmek bir marifetse bunu kötü olarak nitelendirip inkar etmek hoş bir şey değildir.

Sözün özü Spesiyal menülerimi siz değerli okuyucularımla buluşturmaktan çok memnunum. beklemede kalın yakında buradayım ^^