2019 Kore Dizi Listesi ( Tam 107 dizi ) // Aisha Drama





Merhaba arkadaşlar..

2019'da yayınlanan Kore dizlerinin tamamının bulunduğu bir liste ile karşınızdayım..


Liste yapma konusunda hep tembelimdir hatta market listesini bile yapmaktansa ezberlemeyi tercih edenlerdenim ^^ Fakat şu an Kore dizilerini istediğim kadar izleyemediğim için 2019'da yayımlana Kore dizilerinin bir listesini yapmaya karar verdim.Böylelikle "daha sonra izlerim"  dediğim dizileri unutmamış olacağım.Benim gibi dizi izlemeyi erteleyen arkadaşlara da faydası olacağını düşünüyorum.

Aşağıda listelediğim dizlerden izledikleriniz varsa mutlaka yorum yapın çünkü hepimizde bildiği üzere izleyen kişilerin yorumlarına gerçekten değer veriyoruz ve onları dikkate alarak izlemeye başlıyoruz hepimiz.Tabi ben de izlediklerim hakkında çok az da olsa bir şeyler söyleyeceğim.Bu yazım bir liste olduğu içim hem dizinin içeriği hakkında hemde genel bir değerlendirme yapmamaya çalışacağım.Olur ki çok fazla söyleyeceği olursa başka bir sayfaya yönlendiririm sizi.

Başlamadan önce..

Hepimizin bildiği üzere Kore dizileri uzun soluklu olmuyor hemen başlayıp kısa bir süre sonra da final yapıp ortalıktan sessizce kayboluyor.İşte tam da bu yüzden bölümleri uzun olmayan bu diziler adet olarak da pek fazla ben bu listeyi yaparken dizilerin başladıkları ayı dikkate alarak bir liste yapmanın daha doğru olacağını düşündüm.Yıl sonunda da bir listede toplu bir şekilde paylaşırım diyorum...

NOT:

Dizi ismini verip daha sonra afişini paylaştım. Diziler alfabetik olarak sıralanmıştır.

Aslında listeyi hazırlamayı planlarken dizi türü ve yayımlandığı kanalı da eklemeyi düşünüyordum. Fakat unuttum daha sonra eklemek de çok zahmetli olacağı için şu an eklemedim. Boş bir vaktimde ekleyebilirim. Tek tek kontrol etmem gerekecek biraz zor anlayacağınız. Bunun için üzgünüm..

Diğer önemli nokta bu listeyi yapma amacım 2019 yılında yayımlanan tüm dizileri bir listede toplamaktı. Diziler bu kadar fazla olmasından dolayı dizi detaylarından bahsedemedim maalesef. Zaten afişlerden aşağı yukarı hangi tür olduğunu çıkarabilirsiniz diye düşündüm. Konusunu eklemek isterdim, eklemiş olsam bile 10. diziden sonra okumaktan sıkılırsınız diye düşündüm böyle listelemek daha mantıklı geldi ^^ 

SON OLARAK ..
2019 YILINDA HANGİ DİZİLERİ İZLEDİNİZ? BAKALIM KİMLER KAÇ DİZİ İZLEMİŞ ^^Bir anket hazırladım Linkten ulaşabilir ve katıla bilirsiniz.. LİNK


1)A Place İn The Sun👇👇



2)Abyss👇👇



3)Aide👇👇



4)Angel's Last Mission Love👇👇



5)Arthdal Chronicles👇👇



6)Babel👇👇



7)Be Melodramatic👇👇



8)Beautiful Love, Wonderful Life👇👇



9)Beautiful World👇👇



10)Because It's My First Love 2👇👇


***


💚💚💚💚💚💚


11)Best Chicken👇👇



12)Big Issue👇👇



13)Black Dog👇👇



14)Blessing Of The 👇👇



15)Catch The Ghost👇👇



16)Chief Of Staff 2👇👇



17)Chocolate👇👇



18)Class Of Lies👇👇



19)Confession👇👇



20)Crash Landing On You👇👇







21)Designated Survivor 60 Days👇👇




22)Diary Of A Prosecutor👇👇




23)Different Dreams👇👇




24)Doctor Detective👇👇




25)Doctor John👇👇




26)Doctor Prisoner




27)Extraordinary You




28)Farming Academy




29)Flower Crew Joseon Marriage Agency




30)Graceful Family








31)Gracious Revenge




32)Haechi




33)He İs Psychometric




34)Her Private Life




35)Home For Summer




36)Hot Stove League



37)Hotel Del Luna




38)I Hate Going To Work




39)I Wanna Hear Your Song




40)I Hate You, Juliet!








41)Item




42)Joseon Survival




43)Justice




44)Kill It




45)Kingdom




46)Left Handed Wife




47)Legal High




48)Level Up




49)Leverage




50)Liver Or Die








51)Love Affairs İn The Afternoon




52)Love Alarm




53)Love İn Sadness




54)Love With Flaws




55)Melting Me Softly




56)Miss Lee




57)Moment At Eighteen




58)Mother Of Mine




59)My Absolute Boyfriend




60)My Country






61)My Fellow Citizens




62)My First First Love




63)My Lawyer Mr Jo 2




64)Never Twice




65)Nokdu Flower




66)One Spring Night




67)Partners For Justice Season 2




68)Pegasus Market




69)Perfume




70)Possessed






71)Psychopath Diary




72)Rest İn Peace My Wife / My Wifes Bed




73)Romance is A Bonus Book




74)Rookie Historian Goo Hae Ryung




75)Save Me 2




76)Search WWW




77)Secret Boutique




78)Selection The War Between Women




79)Special Labor Inspector




80)Spring Turns To Pring






81)Strangers From Hell




82)The Banker




83)The Crowned Clown



-----


84)The Fiery Priest




85)The Golden Garden




86)The Great Show




87)The Lies Within




88)The Light in Your Eyes




89)The Running Mates Human Rights




90)The Secret Life of My Secretary







91)The Tale of Nokdu





92)The Wind Blows




93)Touch Your Heart




94)Trap




95)Two Hearts




96)Ugly Young Ae 17




97)Unasked Family




98)Vagabond




99)VIP




100)Voice 3







101)Want a Taste



---



102)Watcher




103)Welcome 2 Life




104)Welcome to Waikiki Season 2




105)When the Camellia Blooms




106)When the Devil Calls Your Name




107)Woman of 99 Billion




Umarım listemi beğenmişsinizdir.. Böyle bir listeyle hiç karşılaşmadım bende neden ben yapmayım diyerek kolları sıvadım ama beklediğimden kat ve kat zor oldu. Çünkü tek tek dizileri sıralamak hemde Alfabetik olarak zordu. Afişlerin kaliteli olmasına da ayrıca uğraşınca iş biraz zorlaştı ama pes etmeyip tamamladım ^^