Tek kişilik düello " DUEL" / Kore dizisi / 2017

Yakın bir zaman da OCN kanalından bir dizi izleyim dedim. Bilenler bilir OCN karanlık bir tema, polisiye ve aksiyon deyince akla gelen ilk kanal.En azından benim için ^^

Özellikle güncel bir dizi aramıyordum. Bilirsiniz yeni bölümü beklemek işkenceye dönüşebiliyor. Bu düşüncelerle afişler arasında gezinirken DUEL dizisine denk geldim.



Gayet güzel bir afişi var görünce gizem ve aksiyon için aradığımı bulduğumu düşündüm. Hakeza öyle de oldu. 

Ne yazık ki resmi olarak yayımlanan konusunu okuma gafletine düştüm. Sanki senariste garezi olan biri tanıtım yazısını yazmış gibi özellikle en gizemli olay diye bileceğimiz olayı konusunda bahsetmekten çekinmemiş. İlk 5 bölüm falan konuda bahsedilen olayı kahramanlarımız anlamasını beklediğim için benim açımda pek de gizemli değildi.




Bu yazımı okuyup  izlemeye karar verecekler için şunu rahatlıkla söyleye bilirim "Senariste bir garazım yok bu yüzden spoiler vermeyeceğim. " ^^


Konusu:

Duel dizisinin konusu; (ama benim gözümden ^^ Bakalım konuyu okuyunca merak edip izlemek isteyecek misiniz?) 

Jang Deuk-Cheon (Jung Jae-Young) bir polis memurudur 12 yaşındaki kızıyla sıradan bir hayat yaşamaktadır. Kızının hastalığından dolayı az bir ömrü kalmıştır. Yeni geliştirilmekte olan kök hücre tedavisi için başvurmuşlardır. Eğer küçük kızımız tedaviye seçilirse hastalıktan kurtulacaktır.  Nitekim küçük kızımız tedaviye seçilir.






Tedavi esnasında gerçekleşen bir takım olaylar neticesinde küçük kızı kaçırırlar. Kaçıran kişiyi ve neden kaçırdığı hakkında bir bilgisi olamayan baba anlık olarak gördüğü kişinin peşine düşer. 

Tam kaçıranı buldum derken hafızasını kaybetmiş, adını dahi hatırlamayan suçluyla baş başa kalır. 




Herkes Lee Sung-Joon (Yang Se-Jong)' nun suçlu olduğunu düşünürken Jang Deuk-Cheon ona çok benzeyen bir ikizi olduğunu iddia eder. 




Peki kızının kaçırıldığı mekanda kan ve parmak izleri bulunsa da bu  düşüncesini savuna bilecek mi?Bir baba kızının peşinde diğeri ise hafızasını kazanıp suçsuz olduğunu kanıtlamak peşinde beraber yol alırlar. 

Güzel bir aksiyon (drama da ağlatacak cinsten) bizi bekliyor. Bu düello da bir saf da kalmak imkansız gibi..




Künyesi:


Adı: DUEL

Korece adı: 듀얼

Ülke Kore

Bölüm sayısı: 16

Yayımlanma tarihi: 2017

Yayımlandığı kanal: OCN

Yayım süresi: 60 dakika

Türleri: Gerilim, Gizem








Son olarak çok beğendiğim bir replikle yazımı sonlandırayım. İnstagram sayfamda da paylaşmıştım ^^ Takip edenler bilirler ^^ Bu sözün ekran görüntüsünü aldığımda kardeşim bu kadar beğenmiş olmam üzerine bir söz söyle onu da sizinle paylaşayım..

Bu kadar beğenmiş olman bu sözü kendi içinde daha önceden düşünmüş ve benimsemiş olmandan kaynaklanıyor. Sadece düşüncelerini sözlere döktüğü için beğendiğin bir replik..  [Aisha'nın ponçik (biraz da ukala ^^ ) kız kardeşi ^^]