My Robot Boyfriend // Çin dizi // 2019





Yarı insan yarı robot olmak aşık olmak için engel değil. Hele ki peşinden koşan çatlak bir kız varsa.. ^^


KONUSU:

My Robot Boyfriend dizisinin konusu ; geçirdiği bir kaza sonrasında beyin ölümü gerçekleşen bir tıp öğrencisi, bilim insanı olan babası tarafından mekanik bir donanım sayesinde hayata geri döner. O artık yarı robot yarı insana dönüşmüştür.. Lin Mo Bai (Jiang Chao) mekanik donanımlar sayesinde hayatta kalmıştır. Robot vari bir hayat sürmektedir. İnsan üstü güçlere sahiptir ve şarzla çalışan bir robottan farkı yoktur.
























Jiang Meng Yan (Rachel Mao) çaylak bir gazetecidir. Lin Mo Bai ile bir yanlış anlaşılma sonucu ona saldırmasıyla tanışırlar. Kızımız ilk görüşte adamın üstüne atlaması ve ona saldırmasına rağmen aynı zamanda da ilgi duymaya başlar. Doktorumuzun peşini bırakmaz ve onun sevgisini ve ilgisini kazanmak için soğuk nevale oğlumuzun peşinden koşmaya başlar.






Adı: My Robot Boyfriend

Çince adı: 我的机器人男友,  Wo De Ji Qi Ren Nan You

Ülke Çin

Bölüm sayısı: 42

Yayımlanma tarihi: 21 Ekim 2019

Yayım Günü Pazartesi, Salı, Çarşamba

Yayımlandığı kanal: ZJTV

Yayım süresi: 45 dakika

Türleri: Bilim kurgu, Romantik




Baş rol erkek oyuncusu sevilen Love O2O dizisinde de rol almıştı. Belki oradan hatırlayanlarınız olacaktır ^^



Robot dizilerini sevmeyen ben bu diziye başlama nedenim belkide oğlumuzun gerçek bir insan olmasıydı. Robot konulu dizileri sevmem bilirsiniz belki ama dediğim gibi robot dizilerinden daha farklı bir konuya sahip. 

Daha önce Kore dizisi olan I’m Not a Robot, My Absolute Boyfriend ve  Are You Human Too dizilerini izlemiştim. Özellikle Are You Human Too dizisi pek sevilemsine ve izlenmesine rağmen (tüm bölümlerini de izledim hani ^^) sevemedim. Çünkü diğer dizilerden farkı dizide bulunan oğlumuz gerçekten robot oluşuydu. My Absolute Boyfriend' de ise Japon orijinal yapımının bir kısmını izleyip yarım bıraktığım gibi Kore yapımını da ne yazık ki yarım bıraktım. Evet evet oradaki robotta gerçek bir robottu. Ama şunu da kabul etmeliyim ki bunlar tamamen benim kişisel görüşlerim. Diziler çok da kötü sayılmaz ama ben bu iki diziyi izlerken "Ama o metal yığını " yada " Bu mantıkla evdeki mutfak robotuyla da aşk yaşamak çok normal" demekten kedimi alamadığım için yarım bıraktım.




Kızımızın bu şapşik halleri beni benden aldı.. Ama pek bir sevimliydi kendisi ^^


Diziyi izlerken Youtube sayfam için dizinin klibini yapmıştım. Onu da aşağıya koyuyorum. Bolca izleyip bana destek olun ki bende yeni klipler yapmak için kendimde güç bulayım..




Dizinin orijinal fragmanı da hemen aşağıda..



Son olarak diziyi İngilizce olarak izlemek için aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.Diziyi severek izliyorum. ^^ Sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum Çinliler bu aralar çocuksu aşklarıyla beni cezbediyor ^^