A Day Before Us / Kore anime / 2018




Herkese merhaba ^^

Anime izlemeyi sever misiniz.? Ben bir aralar yoğun bir şekilde izlerdim galiba 2- 3 sene falan oldu. Halen ara sıra baksam da o eski yoğunlukta izlemeye fırsatım olmuyor. Her zaman kaliteli yapımları izledim ve gerçekten boş animelerle hiç vaktimi kaybetmedim. Anime izlemek isterseniz öneri sayfalarına veya arkadaşlarınıza danışmanızı tavsiye ederim. Çünkü konusunu okumakla anime hakkında pek bir bilgi sahibi olamıyoruz. Yada ne saçma konusu var diyebileceğimiz animeler efsane güzel olabiliyor. Mesela benim için değerli bir anime olan "Tokyo Ghoul " animesi... Vampir tarzı kitaplar ve filmler hiç beni çekmez aslında animenin vampirlikle pek alakası da yok. Yamyamlık yada hortlaklı vari.. Neyse konuyu uzatmaya gerek yok. Animler güzeldir. Kaliteli yapımlar izleyin,izletin ^^




Bugün sizlere bir anime tanıtacağım. Aslında bu animeyi diğerlerinden ayıran bir kaç unsur var. Öncelikle Kore yapımı bir anime. Pek aşina olmadığımız bir durum. İkinci durum ise bölümlerinin çok kısa olmasından kaynaklanan bir farklılık. Bir kaç dakikalık kısa bölümlerden oluşuyor. Bu tarz kısa animelerden Japonlar'da da ara sıra denk geliyoruz..




A Day Before Us 



KONUSU:

A Day Before Us, animesi dört ana kahramanın tatlı aşk hikayelerini konu almaktadır. 


KARAKTERLER: 




Ha Eun'un oldukça ciddi birisidir.Bazen başkalarının hareketlerinden rahatsız olabilir. Sanat öğrencisidir. Anime Yeon Woo  ile ilişkilerini konu almaktadır.



Yeon Woo çok fazla konuşkan birisi değildir. Çoğu zaman sessiz kalmayı tercih eder. Her ne kadar sevdiklerini önemsese de çoğu kez belli etmez. Kediler gibi sevimli şeyleri seven birisidir o ^^






Kim Wook nazik, arkadaş canlısı ve sevecen birisi. Yeon Woo ile yakın arkadaşdır. Spor öğrencisidir. Yeo Reum'dan gözlerini alamaz, çoğu zaman onun hakkında kıskanç olabilir. Anime Yeo Reum ile ilişkilerini konu alıyor.







Yeo Reum  çok konuşkan ve kibar ve aşırı derecede dürt birisidir. Çevresindekiler karşı sevecen ve arkadaş canlısıdır. Ha Eun ile yakın arkadaştır ve onun gibi sanat bölümü öğrencisidir. Yeon Woo 'nun da liseden arkadaşıdır.

Tatlı yan çiftimiz ^^

Anime de bir kaç da yan karakter var fakat kafa karıştırmamak için ana karakterleri tanıtmayı yeterli gördüm.


Ah bunlar çok sevimli ^^


KÜNYESİ:


Adı: A Day Before Us 

Ülke Kore

Sezon sayısı: 3

Yayımlanma tarihi: 2018

Yayımlandığı kanal: Life is comic 

Yayım süresi: 1- 2 dk

Türleri: anime,romantik,yaşamdan kesitler





İlk tanışma anı..


Arkadaşlar anime 3 sezondan oluşmakta ilk iki sezonu şu an Türkçe var. Üçüncü sezonunu da hafta sonu ben çevirmeyi düşünüyorum. Alt yazıları bulabilirsem tabi ^^


Anime Hakkında:

Animede ki renkler gayet hoş bir izlenim oluşturuyor. Çizimler basit olmasına rağmen sahneler içine sizi hemencecik çekiyor.  Ben çok beğenerek izledim. Tatlı bir aşk.. Çok naif bir şekilde ele almışlar konuları.

Hemencecik bitireceğini bir anime. Üç sezonu da bir oturuşta bitirebilirsiniz 




İzlemek için aşağıdaki yazılara tıklayın ^^


2.SEZON

3. SEZON






Animeden sahneler ^^