Midsummer is Full of Hearts - Çin Dizi - 2020 (Beklediğim yapımlar)








Popüler bir idolle aynı çatı altında yaşamak zorunda kalan kızın komik hikayesi..


Bu yıl izlemek istediğim Çin dizilerinin bir listesini yapmıştım. Ne zaman yayımlanacağı, oyuncuları kim yada konuları daha açık bir şekilde ne zaman açıklanır bilmem ama kısa bir tanıtım serisi yapmaya karar verdim. Afişler az ama yine de diğer yazılarım kadar olmasa da güzel bir tanıtım serisi yapacağım size o zaman başlayalım. ^^


Bu serimize de her zaman olduğu gibi bir isim koyuyum dedim. "Aisha’nın 2020 de Çin Dizilerinden İzlemeyi Planladıkları" orijinal bir isim değil fakat gayet açıklayıcı diye düşünüyorum. ^^
🌸



Midsummer is 

Full of Hearts


KONUSU:

" Midsummer is Full of Hearts " dizisinin konusu ; Popüler bir idolle aynı çatı altında yaşamak zorunda kalan kızın komik hikayesi konu almaktadır.

 Luo Tian Ran (Yang Chao Yue) kendine inancı olan bir kızdır. Duyma engelli olmasına rağmen bir besteci olmayı hayal ediyor. 

Bir kader silsilesi sonucun da süper star Jin Ze Yi (Timmy Xu) ile aynı evde yaşamak zorun da kalır. 

Birbirinden farklı kişilikteki bu iki insanın birlikte yaşaması beraberinde birçok komik olayı da kaçınılmaz hale getirecektir. Birbirlerinden çok uzak bu iki kişilik beraber yaşadıkları zaman zarfında ise birbirlerini daha iyi tanımaya başlayacaklardır. Bu da imkansız gibi görünen bir ilişkinin doğmasına neden olacaktır.
🌸


KÜNYESİ:

Adı: Midsummer is Full of Hearts

Bilinen Diğer İsimleri : Zhong Xia Man Tian Xin , 心动满屋 , Xin Dong Man Wu , Full House

Çince adı: 仲夏 满天 心

Ülke: Çin

Bölüm sayısı: 24

Yayımlanma tarihi:  Belli değil

Yayım Günü -

Yayımlandığı kanal:  Tencent Video

Yayım süresi: 35 dakika

Türleri: Romantik, Komedi
🌸



Diziden Notlar :

Başrol erkek oyuncusu olan Timmy Xu 'nun 2019 yapımı olan " My Girlfriend " adlı dizisini belki bir yerlerde görmüş ve izlemiş olabilirsiniz. Baya beğenilmişti çünkü ^^

Dizi Kore dizisi olan Full House dizisinin Çin uyarlamasıdır. Kore de iki kere olmak üzere,Tayland'da iki uyarlaması mevcuttur. Bizde ki "İlişki Durumu Karışık" adlı dizide bu dizilerden uyarlanmıştı.

Ben bu dizinin başarılı olacağını düşünüyorum. Yayımlanmasını ve çevrilmesini beklemek üzere listeme eklemiş bulunmaktayım. ^^