Ve Yine Bir Uyarlama Fox'un Yeni Dizisi "Öğretmen"


Ülkemiz de pek çok uyarlama dizi çıkıyor. Bunların hepsini blogumda anlatmıyorum. Ama iş Kore yada Japon uyarlaması oldumu hele bir de sevdiğim oyuncuların yapımları olunca bahsetmeden geçemiyorum.

Fox ekranlarında "Öğretmen" adıyla yayımlanacak dizinin baş rolünde Poyraz Karayel dizisiyle tanına oyuncu İlker Kaleli varmış. Benim tanıdığım bir oyuncu değil kendisi ama seveni de çokmuş.

Fox'un dizisinden değil de size dizinin orijinalinden bahsedeceğim. O zaman başlayalım ^^



Mr. Hiiragi's 

Homeroom


KONUSU:

"3 Nen A Gumi: Ima kara Mina-san wa, Hitojichi Desu" dizisinin konusu; Mezuniyetlerine 10 gün kala herkes lise hayatını tamamlamış olmanın mutluluğunu yaşamaktadırlar. Ancak öğretmenleri olan Hiragi Ibuki (Suda Masaki) 3/A sınıfı 29 öğrenciyi bir araya toplar.

Ve "Bundan sonra hepiniz benim rehinemsiniz. " der. Bu durum karşısında öğrenciler şaşkınlıkla birlikte bu durumu kabullenemezler.

Öğretmen ve öğrenci ilişkisi artık rehine ve rehin alan ilişkisine dönüşecektir. Bu olanlarla birlikte öğretmen son dersine başlayacaktır. Dersin konu ise bir kaç ay önce intihar eden öğrencinin ölümünün gerçekleri hakkındadır.


KÜNYESİ:

Adı: Mr. Hiiragi's Homeroom

Japonca adı:  3年A組 ―今から皆さんは、人質です―
Class 3A - All of You Are Hostages From Now On , Sannen A-gumi - imakara minasan wa, hitojichi desu - , Mr. Hiiragi's Homeroom , 3 Nen A Kumi: Ima kara Mina-san wa, Hitojichi Desu

Ülke: Japon

Bölüm sayısı: 10

Yayımlanma tarihi: 6 Ocak-10 Mart 2019

Yayımlandığı kanal: NTV

Yayım süresi: 54 dakika

Türleri: Okul,Gizem


🌸

Diziden Notlar:

Masaki Suda'nın oyunculuğuna hep hayran kalmışımdır. Gerçekten tüm roller ona yakışıyor. Oyuncu olmak bu olsa gerek. Todemono Kiss'de (dizisinin adına tıklayarak onun konusuna da ulaşanilirsiniz ^^)ki o evsiz rolünden sonra galiba Dele adlı dizide izlemiştim en son. Bu diziyi pas geçmemin en büyük nedeni konusu biryerlerden tanıdık gelmesinden. İzlediğim bir animeye benzetmiş olabilirim yada animesi vardır belki de ^^ Bilmiyorum...

Dizi yayımlandığında izleyiciden tam not almış. Eğitim hayatına ışık tutan tarafı sayesinde sevilmiş ve gizem havası nedeniyle de sıkılmadan izlenmiş bir diziymiş. Ben izlemedim bir şey diyemiyorum ama Masaki var ne kadar kötü olabilir ki? 

Şunu söylemeden de geçemeyeceğim. Ben hep Masaki için iyi oyuncu hemde bu tipsizliğine rağmen severim onu derken bura da nasıl da yakışıklı olmuş anlayamadım. Adam saçlardan kaybediyordu hep bu sözümü de kanıtlamış oldu.

🌸


2 bölümden oluşan devam bölümleri çekilmiş. "3 Nen A Gumi: Ima kara minasan dake no, Sotsugyoshiki desu " adıyla. 

Dizi oyuncuları içerinden gözüme takılan bir diğer oyuncu ise Kai Hayato (Katayose Ryota) "Prince of Legend " dizisini izlemiştim. Bu çocuk yavaş yavaş yükseliyor gibi...

Benden bu kadar Japon ve Türk fragmanlarını da aşağıya koyuyorum. Ben orijinal yapımını boş olduğum bir vakit izlemeyi düşünüyorum nede olsa 10 bölüm. Bizim Türkler onun yanına bir sıfır daha ekleyip 3 sezon anlatacakları için hiç onu izlemeyi düşünmüyorum..

Mr. Hiiragi's Homeroom dizisini Türkçe alt yazılı olarak İndiasia sitesinden izleyebilirsiniz. Tüm bölümlerin çevirisi tamamlanmış. Keyifli seyirler ^^