ÇEVİRİ DUYURUSU





Öncelikle herkese merhaba..

Bir duyuru yapmak için geldim. An incurable case of love dizisinin 9. bölümünü bu hafta içerisinde yayımlayacaktım. Fakat yayımlayamayacağım.

Nedeni ise... Abim covid-19 teşhisi ile bu hafta başından beri hastahanede. Haberini aldığım ilk andan şu ana kadar kendime gelebilmiş değilim. Genç olması ve erken teşhis edilmesi, tedavisinin hemen başlaması gibi sebeplerle şu an durumu iyiye gidiyor. Dualarınızı eksik etmeyin.

Ailecek abimle 10 günden fazla görüşmüyorduk. Yani ailemin diğer fertlerinde hiç bir sıkıntı yok. 

Bu olaylar bana 1 sayısının ne kadar da büyük olduğunu gösterdi. Tek bir kişinin hastalığı diğerlerini ne kadar da derinden etkilediğini. 

Koi wa tsuzuku yo dokomade mo dizisinin çevirisini bırakmadım. Zaten son iki bölüm kalmışken bırakmam da... Sadece bir hafta ara verdim çeviriye. Anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.

İnstagram gönderilerimi arşivledim bunun nedeni asılsız haberlerin yayılmaması ve kötü yorum gelir belki diye. Zaten okumaya da fırsatım olmaz ama  yinede böyle yapmayı doğru buldum.

Yorumlarınızı da okuyamayacağım maalesef. Daha sonra okurum elbet ama şu an için cevap verebileceğimi sanmıyorum.

9. bölüm çevirisinde en kısa zaman da görüşmek üzere.