(10. Bölüm - Final ) Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo - Japon dizi - 2020





"An Incurable Case of Love" yani diğer adı ile "Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo " dizisinin finali ile karşınızdayım..
Biliyorum hepiniz hemen izlemeye başlamak istiyorsunuz. Birazcık daha sabretmenizi rica edeceğim.

Bu dizi benim için çok değerliydi. Fakat izleyicilerimin daha değerli olduğunu çeviri esnasında gördüm. Tüm izleyicilerime benden izledikleri ve beni destekledikleri için sonsuz teşekkürler..

🌸



Bugün kötü şeylerden ve olumsuzluklardan bahsetmeyeceğim sizlere.. ^^ Fakat kısaca söylemek gerekirse dizinin ilk bölümünü izleyip " Kesinlikle Türkçe' ye çevirmeliyim. Daha fazla insan izlemeli. " diye düşünüp çeviriye başlamasaydım. Galiba bir çok kez izlediğim güzel Japon dizilerinden biri olarak kalırdı. Belki sayfada bahsederdim. En iyi ihtimalle de bir çevirmen görüp belki de 6 ay sonra çevirebilirdi. Yani bunlar iyi ihtimaller. Çünkü bir çok Japon dizisi çıkmasına karşın çeviri yok denecek kadar az oluyor. Nedeni de alt yazı bulma sıkıntısı, bulunanların ise felaket bir şekilde kötü olması gibi unsurlar. Birde pek seveni yoktur Japon dizilerinin. Yani hep öyle düşünülür.

Yanıldıklarını bu dizi ile anlamış olacaklar ki bir çok Jopon dizisinin çevrilmeye başlandığını, çevirisi bulunanların ise izleyici tarafından yeni yeni keşfedildiğini gördüm. Bu güzel bir durum biraz da olsa benim de etkim var diye düşünüyorum. Yoksa ben bu diziyi çevirmeye başladığımda hatta 5 bölümden fazla çevirdiğimde başka siteler çevirmemişti. Çevirmenlerin de umurunda değildi. 

🌸



Ne zaman ki benim videolarımdan alınan parçalar instagram mecrasında dönmeye başladı o zaman yükseldi dizi bir anda. Tabi youtube da klip yapan arkadaşlarında büyük etkisi oldu.

Dizimin tanıtılması ve izlemek için sayfama yönlendiren herkese sonsuz teşekkürler.

Başka bir diziyi daha çevirsem bu kadar tutmayacağının farkındayım. Bu aralar zaten yeni bir dizi çevirmeyi de düşünmüyorum maalesef. Üzgünüm bu konuda. 

Son olarak kötü ve çokça da iyi bir sürecin sonunda final yapmış olmak gerçekten rahatlatıcı oldu. 

🌸



Mottomuzla bitirelim yazımızı o zaman " Durduğun yer ve baktığın açı seni sen yapar. " Bu her konuda böyledir arkadaşlar. " Nerede durup nereye baktığınıza her zaman dikkat edin. " Bir anne bir doktor bir hakim yada bir öğretmen olun ama her zaman bu sözü düşünün. Çünkü bu benim hayat felsefem. Bir çok farklı açı vardır. Bunların farkında olmak iyidir fakat kendi açınızın olması daha iyidir.

Murat Soner abimizin bir sözüyle kapatıyorum yazımı "Ama bunlar dizi. " Değil arkadaşlar bu dizi bana insan profilleri hakkında bir çok şey öğretti. Bunlar hep hayat tecrübesi dediğim kefeme çok şey kattı. Umarım sizin içinde bir diziden çok daha anlamlı şeyler katmıştır .

Sağlıcakla kalın ^^  Hayırlı Ramazanlar ^^


İZLEME LİNKLERİ 

NOT:  Sizlerden hiçbir zaman böyle bir şey istemediğimi biliyorsunuz. Bir kereliğe mahsus sayfamın üst tarafında ki yada yazı aralarında ki dikkatinizi çeken sadece bir reklama tıklamanızı rica ediyorum. Azı karar fazlası zarar mantığında  sadece bir reklama tıklarsanız bana destek olmuş olursunuz.


ALTERNATİF OK'RU ONLİNE İZLE LİNK (vpn açmanıza gerek yok)
MEGA İNDİRME LİNK(video boyutu biraz büyük hemen izlemek istiyorsanız diğer alternatifleri deneyin. )


Dizimizin tüm sahnelerini içerin yapmış olduğum klibi hala izlemediyseniz sizleri youtube sayfama beklerim ^^ Yorum falan yapıp destek olursanız sevinirim. Abone olmak mı? O size kalmış. ^^