Türkçe İzle - Fall in Love at First Kiss - 2019- Tayvan Filmi













" Bazı hikayeler hiç eskimez, tıpkı ilk şekerimizi tattığımız anın ölümsüz olması gibi... Bazı duygular asla eskiyemez aynı yükseklik korkumuzun her an bizi bulması gibi..

Bazı aşkların hikayesi asırlarca anlatılır Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin gibi... Onların ölümsüz olması sadece aşklarından değil içimizde tarifi olmayan bir his bıraktıkları için... Tıpkı ilk şekerimizin tadı gibi muazzam, yükseklik korkumuz gibi asla değişmeyen bir duygu...Hep eskiler değil bazen modern zamanında hikayeleri vardır. Ölümsüz olan.. Bir çok anlatıcıdan tekrar tekrar dinlemekten bıkmayacağımız.. " AİSHA💜





İşte onlardan biri Fall in Love at First Kiss ^^

Hani derler ya adettendir bayramda ziyarete gelene şeker tutmak, bizimki de o hesap. ^^  Şeker misali tatlı bir hikaye... Zamanın hızla akıp gittiğini bazen bayramlarla bazende işte böyle eskitemediğimiz yapımlarla anlıyoruz. Eskimiyor o diziler o filmler, biz değişsek bile onlar eskimiyor. Deli dolu gençliğimiz akıp gidiyor ama bazen işte bazı duygular gönlümüzde ki yerini bırakmıyor.
💜
Benim bir çok kez bir çok farklı ülkeden izlediğim bir hikayedir kendileri. Sıkılmadan izleme nedenim belkide "azmin sonu " dedirtmesi olabilir. Ama bundan daha çok her şeye rağmen bazı şeyler değişmez.. O saf aşkın sonu mesela...



Hadi gelin bu kezde Tayvan yapımı olan Fall in Love at First Kiss filmini izleyelim beraber. Bir çok şey gelip geçici bu dünyadan işte böyle bazıları gönlümüz daha o ilk gençlik yıllarımızda kapmış bir kere değişmiyor, koyup gitmiyorlar. 

Ah fazla konuştum belki de sadece Play Full Kiss dizisinin 2019 Tayvan versiyonu filmimiz deseydim zaten fazlasıyla yeterli olurdu ama ben konuşmayı seven deli kız duramadı yine.. ^^



💦Hikayenin işlendiği yapımlar.
Itazura na Kiss (Japon asıl hikaye)
It Started with a Kiss (Tayvan uyarlaması)
Playful Kiss (Kore uyarlaması)
Say that You Love Me (Çin uyarlaması)
Itazura na Kiss: Love in Tokyo (Japon uyarlaması)
Kiss Me (Tayland uyarlaması)
Mischievous Kiss The Movie: High School (Japon uyarlaması)
Miss in Kiss (Tayvan uyarlaması)

Not: Fark ettiniz mi bir çok ülke tekrar tekrar çekerken biz Türkler bu olaydan eksik kalmışız. Hayret keşfedemedik demek. Keşfetsek inanın çekerdik bir uyarlamada biz ^^


 Fall in Love at First Kiss


KONUSU:




Jiang Zhi Shu (Darren Wang) okulunun dahisi zeki mi zeki bir öğrenci. Tabi onunda eksiklikleri var. Mesela... Bulamadım. İllaki vardır. ^^ 




Yuan Xiang Qin (Jelly Lin) deli dolu bir kız. Lise hayatında aşık olduğu çocuğa yaklaşmak, aşkını itiraf etmek ve emeline ulaşmak için didinen saf kızımız. Yani bir çok eksikliği var ama bunlar azmin karşısında direnebilecek şeyler değil tabi.

Bu kızımız hepimizin de bildiği gibi sevdiceğine yaklaşabilmek için yapmadığı kalmaz. Ama sonuç hüsran. İşte o an kader dediğimiz bir olayla oğlumuzun evinde kalmaya başlar. 

Kızımız kaçırır mı bu durumu. Hadi bakalım devamını izleyip bir de bu yapımdan görelim.




KÜNYESİ:

Adı:  Sealed With a Kiss , Mischievous Kiss , A Kiss Token of Love , Yi Wen Ding Qing , Xin Ban E Zuo Ju Zhi Wen , It Started with a Kiss 

Tayvanca adı: 一吻定情

Ülke: Tayvan

Yayımlanma tarihi: 14 Şubat 2019 (Tarihe dikkat ^^)

Yayım süresi: 2 saat

Tür: Film

Türleri: Romantikliğin, komedinin dibi ^^




 Notlar:

Arkadaşlar çeviriyi ben yapmadım, alt yazısını bir paylaşım sitesinde buldum. Çevirisi gayet güzel olmasına rağmen çevirmen arkadaş galiba teknik bir kaç sıkıntıdan ötürü çeviri kullanılacak durumda değildi.

Alt yazı fontu ve rengi simsiyah ve okunmayacak şekildeydi. Bir de alt yazı video ile uyumlu değildi. Bunlar izlenmeyi imkansız yapan şeyler. 
💜



Açıkçası gönlüm el vermedi çevirinin heba olmasına. Tek tek düzenlemeye başladım bir süre sonra başka alternatifler buldum. Bir kaç saatin sonunda sizler için yayımlamaya uygun bir hal aldı.

Çeviren arkadaşa sonsuz teşekkürler. Çeviren: ShizueAsahi

Bu sayede alt yazı düzenlemesinde kendi adıma da çığır açtım. Bana da iyi geldi. ^^

NOT: Yeni logo nasıl olmuş?


 İzle

💜





Mega yada başka bir alternatif indirme linki koyamadım. Çünkü baya büyük koysam da indirip telefonlarınızdan izleyemezdiniz. Bilgisayar kullanalar her türlü indirir zaten ^^



Yorumlar