Mada Mada Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo - 2020 - Japon Dizi





Herkese merhabalar ^^

Sevgili çevirmeniniz Aisha sizlere kocaman bir sürprizle geri döndü. Şaşırdınız mı? Durun şaşırmayanları da şaşırtalım. Biraz ayrıntılardan bahsedeyim sizlere.

"An Incurable Case of Love" yani diğer adı ile "Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo" dizimizi bildiğiniz gbi final yaptık. Bir ikinci sezon çıkmaz boşuna beklemeyelim. Fakat güzel bir haberim var.

O da dizimizin paralel bir serisi var. Adı ise Madamada Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo . Yani bir 10 bölüm daha dizimizi izlemeye devam edebileceğiz ^^ Şahane bir haber değil mi?

Biraz ayrıntı vermek gerekirse bu 10 bölüm her ana bölümden sonra bir bölüm yayımlandı. Fakat çevirisi hemen yapılmadığı için bekledim. Çok bekledim. Hatta bir ara vazgeçiyordum. Neyse ki geldi. ^^



Bu 10 bölüm ana hikayenin çevresinde geçen olayları konu alıyor. Ana hikayemizi daha geniş açıdan görme fırsatı sunuyor bizlere. 

"Final olsun öyle izlerim." diyen arkadaşlar her ana bölümden sonra ek bölümü izlerlerse daha iyi olur. Serimizi başından beri takip edip bitiren arkadaşlar ise isterlerse ana hikayeyi tekrar izleyip ek bölümünü de her bölümden sonra izleyebilirler. İsterlerse de sadece 10 ek bölümü izleyebilirler. 

Tekrar bir izleme sayfası yapıp düzenli bir şekilde paylaşacağım. Karışır diye korkmayın. Ayrıca ek bölümlerimizi hızlıca paylaşmayı düşünüyorum. Umarım öyle olur.

Son olarak bir kaç yerde ek bölümlerin geleceğini söyledim. Tabi gizliden gizliye. ^^  Fark edenleriniz oldu mu?

Twitter ' da biteceği için üzülen bir arkadaşa " Biz bitti demeden bitmez " demiştim. Aslında kastettiğim tam olarak bu sürprizdi.  ^^

İnstagram' da 10. bölümü çevirmeye başladığımda ise bir arkadaşımız "Dizi final yapınca tekrar baştan başlayacağım. " demişti. Bende cevaben "Bende ve bir çok kişide baştan tekrar isleyecek. " diye bir söz söylemiştim. Oda bundandı.

Bir kaç kere daha söyledim fakat fark etmemiş olabilirsiniz?

Bölümleri çevirmeye başladığımda bu yazının altına ve izleme sayfasına ekleyeceğim. Ödevlerimi halledip hemen çevirisini yapacağım. ^^

" Mada Mada Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo " Bölümlerinde görüşmek üzere.
Hoşçakalın ..