Aisha'nı Bitmek Bilmez Geri Dönüşleri Vol: 999





Selam ^^
Hayatın nasıl gidiyor? Benim ki biraz karışık aslında. Blogu aktif etmek ve eskisi gibi burada yazılar yazmayı çok istiyorum. Fakat bir çoğunuzun da bildiği gibi blogtan soğudum. Bunu inanın bende istemiyorum ama yaşanılanlar sonunda yazmaya elim varmıyor. Neyse işte geri dönmek istedim. 

Blog tasarım belki de bu yılın başından beri kodlayıp öylece bir kenarda durdurmamalıydım. Görselleri de en az 2 ay önce yaptım. Dediğim gibi buraya dönmek için hep hevesliydim fakat bir yanım geri dönünce yine üzüleceğimi söyleyip beni alıkoydu. 

Bildiğiniz gibi blogta en çok anonim olmayı seviyorum. Düşüncelerim gerçek yaşamımdakilerden farklı değil tıpa tıp aynı ama ben anonim olmayı seviyorum. Yakın çevremden bir kaç kişinin blogumu öğrenenmiş olması biraz canımı sıktı ( ki öğrenenlerin zerre yazılarımı okumakla ilgilendiklerini düşünmüyorum sadece bıyık altından bana güldüklerini hissediyorum ve bilmediğimi sanıyorlar. ) Neyse bildiğiniz gibi onların düşüncelerini önemseyecek olsaydım bu işe hiç girişmezdim. Atanamamış bir öğretmen adayı olmamdandır belki. Neyse işte yeni bir sürece girerken belki denk gelip yazımı görürler diye buraya yazmak istedim. Bilip bilmemeniz umurumda değil. Özellikle saklamıyorum, sadece söylemeye değer görmedim. 

Atarımı da yaptığıma göre biraz blog hakkında konuşalım mı?

Aynı devam edeceğim. Ana sayfaya bir kaç bölüm açtım genel hatlarıysa sayfa bu düzende ilerleyecek. Blogum da şimdiye kadar olan tüm yazılarımı tek tek düzenleyip yeni yazılarımla tekrar paylaşacağım. Şu anda tüm yazılarım yayında düzenlediğimi üste alacağım.

İleride konuk yazar alımı yapmayı düşünüyorum. Sayfa istatistiklerimi bu güne kadar hiç paylaşmadım. Çünkü buna gerek duymadım. Hem yazar hem çevirmen arkadaşların biraz olsun sayfam hakkında bilgi sahibi olmaları için ana sayfaya "Koi wa" nın ne kadar izlendiği ve okunduğunu yazdım. 

Daha öncede söylediğim gibi bireysel çeviri yapanları her zaman destekliyorum. Çevirilerini yayınlamam gibi durumlar için benimle iletişime geçebilirler. Ayrıntılı bir şekilde yapmak istediklerimi daha sonra anlatacağım, şimdi uzatmak istemiyorum.

BLOGTA DAHA ÇOK DÜZENLENMESİ GEREKN YER VAR. YAVAŞ YAVAŞ DÜZENLEYECEĞİM. ÇOĞU BÖLÜM HALEN AKTİF DEĞİL. 

Aisha Drma 

  • Sadece dizi tanıtan bir sayfa değil.
  • Sadece dizi/ film incelemesi yapan bir sayfa da değil.
  • Çeviri yapan bir sayfa hiç değil.
  • Aisha Drama dizilere karşı "Durduğumuz yeri ve baktığımız açıyı idrak etmemizi sağlayan bir blog."  
  • En basit bir dizi bile bize bir çok hayat tecrübesi, fikir ve duygu aşılayabilir. Aisha; Kore ve Japon hatta Hint ve Çin dizileri izlemeyi ve muhabbet etmeyi sevenlerin buluştuğu bir topluluk olmak istiyor.
Her zaman beklerim. Çeviri yapmayı da özledim. ^^ Ama benim çevirilerimi izlemek eğlenceli fakat birazcık mükemmeliyetçi benim için ise 10 saatten fazla zamanımı aldığı için yorucu. İçime sinen ve sizlerin de kesinlikle izlemesini istediğim şeyleri çevirmeye devam edeceğim. Japon dizileri hala önceliğim. Kore'yi zaten çeviren bir çok insan var ^^

Hoş geldiniz. Umarım eskisinden de büyük bir okuyucu kitlem olur. 


Yorumlar