Neden güncel Kore dizileri izlemeliyiz?


 



Neden güncel Kore dizileri izlemeliyiz?

 

Evet, bir garip başlık ve yine ben. Görüşmeyeli çok çok uzun vakit olduğunu biliyorum. İşte bildiğiniz gibi gönlüm kırık bir şekilde bir süre buralarda olmayacağını söylemiştim sizlere. Bende bu kadar uzan süreceğini tahmin etmemiştim. Asparagas haberlerle “yakında geri dönüyorum” falan gibi duyurular yaptım fakat bir türlü geri dönemedim. Neden benim kalbim bir kırıldı mı tekrar iyileşmesi bu kadar uzun sürüyor? Neyse tatsız konuşmaları bir kenar bırakalım da şu güncel dizi izleme mevzuna geri dönelim.


Aslında uzun yıllar Kore dizisi izleyicisi iseniz ya da buna hiç gerek yok 3-5 Kore dizisi de izlemiş bile olsanız GÜNCEL KORE DİZİLERİ tamamen bir işkence olduğunu bilirsiniz. Haftalık 2 bölümler ki bazen tek bölüm çıkan dizilerde oluyor şu sıralar izlediğim “A Superior Day” dizi gibi… Arkası haftaya tarzı en heyecanlı yerde kesilen diziye sabretmek çok zor. Hâl böyleyken bana şöyle sorabilirsiniz…

“Aisha güncel Kore dizi izlemek bir işkenceyken bunu neden yapalım?”

Açıkçası sizlerde haklısınız 16 bölümü 2-3 günde bitirmek gibisi yok tabi. Sonraki bölüm tuşu kadar sevdiğimiz başka bir tuş varsa o da kalite artırma tuşu olurdu kesin. 😂Size bugün biraz polyanacılık yapıp güncel dizi izleme işkencesine neden katlanmalıyız onları anlatacağım. Tabi bu GÜNCE tarzı bir yazı olduğu için ve ben çok sıkıldığımdan bu yazıyı yazdığım için tamamen kişisel kanılarla dolu. Yine de siz bu çılgın kıza bir kulak verin. Sonuçta ben burada hep sizlerle muhabbet etmekten zevk aldım gerisi bahane Ben diyeyim 2 siz deyin 3 yıldır sitede aktif olmamamdan dolayı eski günlerdeki gibi klavyesiyle muhabbet eden bir Aisha olabilirim ama ben yine de 1 kişide olsa bir okuyucum olacağını hayal ediyorum. Dedim ya bugünün konsepti polyanacılık.

Sonuçta saçma bir girizgâhtan sonra konuya başlayabiliriz. Madde mi yapsam acaba? Bu aralar her şeyi maddeleme sevdasına düştüm. O zaman tekrar hoş geldiniz.


Güncel Kore dizi izlemeliyiz çünkü.. 

  1. Asla spoi yemeyiz. Tabi yayınlandığı gün izlemezsek yine sorun olabilir fakat benim gözlemlediğime göre çok anlık paylaşım yapan instagram sayfası yok gibi. Twitter da ise birkaç paylaşım görebiliriz. Fakat yayınlandığı gün izlersek kimse etlimize sütlümüze karışmadan dizimizi izleyebiliriz. 
  2.  Aynı anda aynı diziyi izleyen arkadaşlarımız olur. Dizi hakkında onlarla ortak bir muhabbet kurabiliriz. Dizi hakkındaki görüşlerimiz gözlem ve tahminlerimizin ötesine geçmez. Bizde dizimizi zevk alarak devam ederiz. Ne güzel.💜
  3. Youtube, instagram gibi sosyal medya uygulamalarından yapılan fan videolarına gönlümüz rahat bakabiliriz çünkü biliriz ki bizim izlediğimiz bölümden daha ötesi yok. En heyecanlı en gizemli yeri kimse kulağımıza ansızın fısıldamaz.
  4.  Bu madde benim gibi hayata öğrenci olarak yaşamak için gelenlere gelsin. Güncel dizilerde ileri tuşu bulunmaz. İşte tamda bu yüzden bir nefes almak için izlediğimiz dizi sadece bir nefes olarak kalır. Diğer haftayı beklemekten başka çaremiz yoktur. O yüzden dersimize ya da her hangi yapmamız gereken işe tekrar geri dönebiliriz.
  5. Bu madde her zaman söylediğim bir madde. Günlük hayatımda her seferinde her konuya bu maddeyi söyleyebilirim. Çünkü bunu uzun gözlemlerim sonunda keşfettim. Öyle abartılı bir şey değil fakat belki bir şeyleri idrak etmenize yardımcı olur. O zaman şöyle sorayım…
 En sevdiğiniz dizilerden ilk üçü nedir? 

Bence cevabınız ya ilk izlediğiniz Kore dizisi ya da güncel izlediğiniz dizidir. Nedeni çok basit. İlk Kore diziniz size yeni ufuklar açıp farklı bir toplumla sizi tanıştırdığı için özel ve anlamlıdır. Güncel olarak izlediğiniz bir dizi söylediyseniz de şöyle açıklayayım. Güncel izlenen dizi hayatımızın belli bir kısmına yayılmak durumunda. Basit bir hesaplamayla 16 bölümlük bir diziyi 8 haftada izliyoruz. Bu da dizi içerisinde ki unsurları hafta içerisinde beynimizin düşünmesine neden oluyor. Yapılan bir espriye bir hafta gülüp kendi hayatımızda benzer bir duruma dizideki tepkiyi verebiliriz. Gizem, gerilim dizileri başlı başına zaten teori üretmekle geçiyor. Yani kısaca dizi hayatımızı yayılıyor. 16 bölümü 3 günde izlemekle aynı olmuyor. Kesinlikle daha değerli oluyor çünkü bizde işin içine girmiş oluyoruz.

Sonuç olarak güncel dizi izlemenin de güzel yanları var gibi. Siz yine de tatmin olmadıysanız tamamlanmış dizi izlemeye devam edin. Kesinlikle onunda güzel yanı var belki bir başka yazımda onlardan da bahsederim neden olmasın?


Aslında yazıyı buraya kadar okuyan ziyaretçilerim bilir ki bu yazı bahane. Ben bir şeyler üzerine muhabbet etmeyi özlediği için geldim buraya.  Bir şeyler karalamayı özledim.

Twenty five twenty one dizisinin 14. bölümünü de indirdiğime göre ben onu izlemeye gidiyorum. 

Siz hangi güncel Kore dizisini izliyorsunuz?

Ben bu aralar çok stresli olduğum için birkaç diziyi aynı anda izliyorum.

Twenty Five Twenty One




Business Proposal



Crazy Love


A Superior Day






Hayır tabiki de  Min Ho’nun yeni dizisi olan “Pachinko” başlamayacağım.


Yorumlar