Put Your Head on My Shoulder//Çin Dizisi//2019





Aynı evde iki farklı kişi nasıl yaşaya bilir ki?
Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.


KÜNYESİ:

Ülke: Çin

Çince adı: 致我们暖暖的小时光

Diğer adı: Zhi wo men nuan nuan de xiao shi guang

Türü: Romantik,Gençlik

Bölüm sayısı:  24

Çıkış tarihi: 10 Nisan 2019

Bölüm süresi:45 dakika

Yayınlandığı kanal: QQLive


OYUNCULAR:











KONUSU:
As Si Tu Mo mezuniyeti yaklaşırken gelecek planları hakkında hala kararsız bir kızdır.Birçok şey deneyip neyi istediğine karar vermeye çalışır.Fakat bit türlü karar veremez.



Dahi fizik öğrencisi Gu Wei Yi ile karşılaştığında sıradan günlerine elveda diyecek.Bu ikili bir yanlış anlama sonucu aynı evi paylaşmak zorunda kalırlar.Ve kaos işte o zaman başlar...





🔃🔃🔃🔃

10 Nisan da yayınlanmaya başlayacak bu tatlı diziyi izlemek için sabırsızlıkla bekliyorum.En kısa zamanda Türkçe çevirisi gelir umarım da izlemek isteyen herkes çok beklemeden izler.Benim tanıtımından görüp merak edenlere diye bilirim ki fragmanda bu çifti ve diziyi çok beğendim. Kimimizin sınavı yaklaştı kimimizin ki ise bitti tam bu aralar izlenmelik bir dizi gibi geliyor bana.İzlediğimde alt kısma eklemeler yaparım büyük ihtimalle ama ben bu çerezlik romantik diziden yüzümü güldürecek masum bir aşk hikayesi bekliyorum.İnşaAllah yanılmam ^^




🔺🔻🔺🔻
 Şimdilik resimlerle idare edelim...Keyifli beklemeler ^^










Bölümleri ingilizce altyazısıyla orjinal youtube sayfasından izleye bilirsiniz


Alt yazı ayarlarını bilmiyorsanız öğreticiye şurayı tıklayarak ulaşa bilirsiniz ^^


👀1. BÖLÜM💜




👀2. BÖLÜM💜