Le Coup De Foudre // Çin Dizisi //2019





Le Coup de Foudre,dizisinin konusu sıradan bir kız ve arkadaşının liseden,üniversiteye ve iş hayatına kadar geniş bir zaman diliminde birlikte büyüyen  iki insan arasında ki tatlı aşk hikayesini konu almaktadır.


Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.

KÜNYESİ:

Adı: Le Coup de Foudre

Ülke: Çin

Çince adı: 我只喜欢你 / Wo Zhi Xi Huan Ni 

Diğer adı: I Don't Like This World, I Only Like You, Love at First Sight , I Only Like You

Türü: Romantik,Gençlik,Arkadaşlık

Bölüm sayısı:  35

Çıkış tarihi: 29 Nisan 2019

Bölüm süresi:45 dakika

Yayınlandığı kanal: QQLive , Youku


OYUNCULAR:


💜💜



KONUSU:
Le Coup de Foudre,dizisinin konusu sıradan bir kız ve arkadaşının liseden,üniversiteye ve iş hayatına kadar geniş bir zaman diliminde birlikte büyüyen  iki insan arasında ki tatlı aşk hikayesini konu almaktadır.

Zhao Qiao Yi (Janice Wu) ve Yan Mo (Zhang Yu Jian), lisede sınıf arkadaşıdırlar.Biri hemen her konuda başarılıyken diğeri başarısız biridir.Birbirinden çok farklı olan bu iki kişi yurt dışında beraber çalışmak için söz verirler.

Qiao Yi,ailevi sorunlardan ötürü sözünü tutamaz ve mezun olduktan sonra Yan Mo ile iletişimleri kopar.Dört yıl sonra mezunlar toplantısında tekrar karşılaşırlar.

Bu olaydan sonra Qiao Yi duygularından emin olur ve sevdiği adamın çalıştığı şehre taşınır.Fakat beklenmedik bir durumla karşılaşacaktır.Yan Mom ise birçok konuda iyi olmasına rağmen duygularını nasıl ifade edeceği konusunda başarısız birisi.

Birlikte büyüyen bu iki kişinin aşkları da zamanla nasıl gelişecek?








🔃🔃🔃🔃

Dizinin konusu bir romana dayanmaktaymış.Ve romanın yazarı kitabında eşiyle olan anılarını yazmış.Yani dizi yaşanmış olaylardan oluşmakta.Bu da anlatılacak arkadaşlık ve aşkın gerçek bir zeminde olması demek.Kıskanmadan izleye bilir misiniz bilemem.. 😃 Ben genellikle sevgilileri değil de dostlukları hayran kalıyorum.Misal one piece animesi ^^ 

Yazarın adı olan Qiao Yi, aynı zamanda ana kahramanın adıdır.Yani romanı kızımızın ağzından dinliyoruz.

Güzel bir haber de kitabın devam serisi var dizinin ikinci sezonu da olabileceği söyleniyor.Spoi olmaması için ikinci sezonda anlatılması muhtemel konuları yazmıyorum ^^

Romandan alıntı da yapayım size..16 yaşında aynı sınıftaydık ve aynı sırayı kullandık,kollarımız arasında 10 cm'den daha az bir mesafe vardı.Baktığım her yerde o. 26 yaşında bir sabah uyandım ve güneş ışığının yumuşacık parladığını gördüm,yüzünde. İşte tam bu şekilde yaşamak istediğimi düşündüm. Yavaş yavaş ve onunla birlikte. Sanırım bu aşk olmalı.



🔺🔻🔺🔻
Afişlere doyamadım ^^ Şu alttaki afiş tam benlik,minimalist şeyleri çok beğeniyorum..











Bölümleri ingilizce alt yazısıyla orijinal youtube sayfasından izleye bilirsiniz

Alt yazı ayarlarını bilmiyorsanız öğreticiye şurayı tıklayarak ulaşa bilirsiniz ^^


👀1. BÖLÜM💜