Go Go Squid // Çin dizi //2019






Tesadüf demek için fazla sıradan olan bir karşılaşma onların kaderleri oldu.

Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.



💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Diziyi şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar.Son zamanlarda izlediğim en iyi Çin dizisi olabilir.Bilmiyorum beni ilk bölümden kendine bağladı ama en az 4 bölüm izledikten sonra daha da saracağına eminim sıkılıp izlemeyi bırakmayın. 😃








KONUSU:

Go Go Squid, dizisinin konusu; Han Shang Yan( Li Xian), bilgisayar mühendisliği konusunda bir dahi ve profesyonel oyun dünyasında bir efsanedir.Geç bir saatte stres atmak için bir internet kafeye gider ve orada kuzenine yardım etmek için gelmiş olan Tong Nian ( Yang Zi) ile karşılaşır. Kızımız daha ilk görüşten Han Shang Yan'dan hoşlanmaya başlar.

Tong Nian,Han Shang Yan'nın peşimi bırakmamakta kararlıdır.Hemen o gece yılbaşı çekilişini kazanan şanslı müşteri olduğu yalanını ortaya atarak telefon numarasını almaya çalışır.Başarısızlığından pes etmez bir yolunu bulup telefon numarasını alır.Fakat bu yolda pek işine yaramaz.Daha sonraki günlerde internet kafenin güvenlik kamerasından Han Shang Yan'nın oynadığı oyunu bulup konuşmak için oynamaya başlar.






Han Shang Yan bir online oyun grubunun başkanıdır.Turnuva için şehir dışına çıktıklarında tesadüfen kızımızla tekrar karşılaşır.Tabi kızımız yine düşer peşine ^^ Han Shang Yan'nın ekibi olayı yanlış anlayıp Tong Nian'a yenge diye hitap etmeye başladığında işler daha da karışık bir hal alır.



Aslında Tong Nian internet üzerinden şarkı söyleyen hatırı sayılır bir takipçisi olan bir kızdır fakat onun yanında heyecandan atan kalbine söz geçiremez.Aynı zamanda üniversite de yüksek lisans yapan zeki bir kız olmasına rağmen ne zaman konuşmaya çalışsa da kelimeler dudaklarından çıkmak bilmez.Han Shang Yan soğuk görünen bir yapısı da olsa Tong Nian' nın kendine özgü kişiliğine ve ısrarcı tutumuna karşı koyamaz.




KÜNYESİ

Adı: Go Go Squid

Çince adı: 亲爱的,热爱的

Ülke Çin

Bölüm sayısı: 41

Yayımlanma tarihi: 9 Temmuz 2019

Yayım Günü Haftanın her günü

Yayımlandığı kanal: Dragon TV

Yayım süresi: 45 dakika

Türleri: Arkadaşlık,Komedi,Romantik,Gençlik,E-spor









💧





💧Dizi her zaman Çin dizilerinde olduğu gibi bir romana dayanıyormuş.(Şaşırdık mı tabiki de hayır ) Kitabın adını merak edenler için Stewed Squid with Honey "



💧Valla özellikle seçmiyorum Çin dizilerinde hep bir e-spor teması var.Bazen böyle takıntılı yapımlar peş peşe yayımlanır ya onlardan mı bilemiyorum.Ama daha önce e-spor konulu bir dizi izlediyseniz de kesinlikle sıkılmayacağınıza eminim çünkü ekip çok eğlenceli ^^



💧 Size bahsettiğim e-spor oyuncuları hani bizim kızı yenge sananlar onların resimlerini de koymasam olmazdı.En azından şu çocuk dizi boyunca kendilerini Koreli oyuncu "Dong Min" benzetmekten kendimi alamadım.


💜💜💜💜💜💜💜









ÖNEMLİ

💧Diziyi nereden izleye bilirim diye düşünenler için...Arkadaşlar youtube üzerinden yayımlana bölümler de İngilizce alt yazı bile yok doğal olarak Türkçe alt yazısını bulmakta mümkün değil.Ben başka bir sitede resmi olarak yayınlandığını buldum hatta güzel bir haberim var site gönüllü çevirmen esasına göre çalışıyor ve Türk bir arkadaş (bende kim olduğunu bilmiyorum,adı da yoktu 😟) çevirmeye başlamış.Türkçeye alt yazılı olarak oradan izlemeniz mümkün.Site Türkiye'de pek bilinmiyor o yüzden sitede dizimiz nasıl bula biliriz yada nasıl Türkçe alt yazı yapabiliriz gibi bilgiler için şuradaki yazıma göz atabilirsiniz. ^^


💧Dizimizi izlemek için şuraya tıklaya bilirsiniz..

Dizi için tanıtım videosu yaptım izleyin,izletin mutlaka ^^



Keyifli seyirler 😍

💫 Alttaki resimlere tıklayarak instagram ve youtube sayfama ulaşabilir dilerseniz takip edebilirsiniz.