The Missing Half // Çin dizisi // 2019






Hatalarını düzeltmek için hala bir şansın var mı? Peki ya ne hata yaptığını hatırlamıyorsan..




Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.

Diziye geçmeden önce birkaç kelam edeyim dedim ^^ Dizi yeni bir dizi bölüm sayısı da kısa konusu da baya ilgi çekici izlemeyi planlamıştım. Final olduktan sonra izlemeye niyet etmiştim ama dayanamadım ^^ İzlemek için sayfasına girdim ve ne göreyim biri (  bölümlere adını yazmamış ) çevirmiş. Go Go Squid dizisinin de böyle adsız kahramanı vardı.. Yorum atmıştı da kim olduğunu öğrenmiştik. Bu dizimizi de biri 4 bölüm çevirmiş Türkçe'ye yani gönül rahatlığıyla yazıyı okuya bilir ve izleye bilirsiniz. ^^





KONUSU:

The Missing Half dizisinin konusu; Olaylar Su Yan (Peijia Huang) adlı bir kızın etrafında dönmekte. Lu Jin Yu (Anson Chen) ile nişanlı ve yakın bir zamanla evlenmeyi planlıyorlar. 

Su Yan neşeli ve mutlu bir insan gibi görünmesin rağmen içinde birçok sıkıntı barındırmaktadır. Hislerini paylaşmadığı için hem ailesi hem de arkadaşlarıyla ilişkisi kopma noktasına gelmiştir. Düğününden önce işleri düzeltmek için geçek duygularını ve geçmişe dair gerçekleri açıklama kararı verir.


Üniversite sınavları esnasında nişanlısı ile tanışmıştır. O zamanlar Lu Jin Yu  yakın arkadaşı ve ona aşık olan bir kız ve yine sınavlar esnasında görevli olan başka bir erkek öğrenciyle tanışır. Gelişen olaylar neticesinde birçok yanlış anlama meydana gelir. Kızımızın erkek kardeşi de olaylara dahil olunca bu beşli garip bir ilişki içinde kendilerini bulurlar.

İşte kızımız da gizli kalmış ne varsa bu dört kişiye anlatmak için düğünden önce hepsine şifreli e-postalar yollar. Bu yolla her şeyi düzeltebileceğini düşünür. Fakat beklenmedik bir anda bir trafik kazası geçirip her şeyi unutacaktır.




KÜNYESİ:

Adı: The Missing Half

Çince adı: 이몽

Ülke Tayvan

Bölüm sayısı: 14

Yayımlanma tarihi: 2 Ağustos 2019

Yayımlandığı kanal: StarTV

Yayım süresi: 1 Saat 10 dk

Türleri: Romantik, arkadaşlık











💦 Arkadaşlar Çin'nin siyasetiyle yakından uzaktan alakam olmadığı için (Doğu Türkistan olayını saymazsak) Tayvan dizisinin neden Çin televizyonun da yayımlandığı hakkında bir bilgim yok. Bana Çince konuşuyorlar gibi geldiler. Oyuncular da Çinli gibi. Bilemiyorum :( Acaba Tayvan özerk bir ülke mi?


💦 İkinci önemli nokta dizi tanıtımlarında 1 saat 10 dk olmak üzere 14 bölüm diye bahsetmişler fakat benim izlediğim bölümler 35 dk. Tahminimce bölüm sayısı da 24 olacak bu mantıkla..

💦 Diğer önemli nokta Youtube da olan bölümlerde giriş ve bitiş müzikleri tahminimce teliften dolayı kaldırılmış. Video başlayıp ses olmayınca şaşırmayın. Ayrıca müziğini dinledim ben gayet güzel eğer kimin söylediğini de bulursam şu aşağıya koyarım ^^






DİZİ HAKKINDA:

💦Dizimiz duygusal ve psikolojik bir dizi. Tatlı bir aşk hikayesini konu almasına rağmen trajediyle örülmüş bir yanı da var. Duygusal iniş çıkışlar sayesinde karakterleri daha iyi anlıyorsunuz. Kurgusu sağlam ve oyunculuklar da gayet başarılı diziyi izlerken sıkılmayacağımız kesin.

💦 Ben bu tarz dizi / filmleri seviyorum. Hem geçmiş hem bu gün aynı anda anlatılması çok hoş. Tek düze kurguyu kırıyor, geriye dönüşler. Genelde olduğu gibi güzümüz daha yavaş ve durağanken geçmiş daha hızlı anlatılmakta. Sıkılmadan izliyorum.






💦 Bu Çinliler gerçekten güzel arkadaşlık olaylarını işliyor. Dostluğu anlatışlarını seviyorum. Bir çok yapımda bu samimi arkadaşlığı gördüm ve beğendim. Kızımız dizinin bir yerinde " Bir arkadaşlığı bitirecek bir ilişkide mutlu olabilir miyiz? " diyor. Bence dizinin olayı da tam bu..

💦 Sevdim tavsiye ederim. Gelin beraber izleyelim ben hatta bu yazımdan hemen sonra yeni bölüme geçmeyi düşünüyorum. ^^

Keyifli seyirler ^^




Youtube üzerinden Türkçe altyazı ayarı nasıl ayarlanır öğrenmek için linke tıklaya bilirsiniz. LİNK
↑↑↑↑ İzlemek için tıklaya bilirsiniz.. Türkçe alt yazı eklendikçe güncellenecektir.