The Love Equations / Çin Dizi / 2020




Tekrar karşılaşan eski sevgililerin bir şansı daha olur mu?

The Love Equations











KONUSU:

The Love Equations, dizisinin konusu tatlı bir kampüs romantizmini barındıran bir hikayeye sahip.




Zhao Pan Zhou (Simon Gong) soğuk  bir kişiliğe sahip bir tıp öğrencisidir. Eski kız arkadaşıyla tekrar bir araya gelişlerini konu alır dizimiz.




Zhou Wei (Liu Ren Yu) tatlı ve sevimli bir edebiyat öğrencisidir. Renkli bir kişiliğe sahiptir. Eski erkek arkadaşıyla inişli çıkışlı aşk hayatlarını anlatmaktadır. Konuya şöyle bir bakınca dram gibi ama ben renkli bir hikaye bekliyorum bu çiftimizden. Çünkü senaristinin daha önceki yapımları çok sevimliydi buda öyle olacak bence ^^




🌸



KÜNYESİ:

Adı: The Sweet Love Story , To our sweet little happy

Çince adı: 致 我们 甜甜 的 小 美满

Ülke Çin 

Bölüm sayısı: 24

Yayımlanma tarihi: 9 Mayıs 2020

Yayım Günü Pazartesi

Yayımlandığı kanal: Tencent Video

Yayım süresi: 45 dakika

Türleri: Okul, Romantik, Arkadaşlık










"The Love Equations" dizisinin diğer karakterleri:

Dizimiz yan karakterler hakkında pek bir bilgi bulamadım maalesef. Ana çiftimizin yanında büyük ihtimalle kızımıza ilgi duyan bir çocuk var. Aşağıya onun resmini de koyuyorum. İkinci erkek olur kendileri.

Cai Ya Si (Li Ge Yang)
Her zaman Çin dizilerinde en sevdiğim unsurum arkadaşlık temasının güzel işlenmesi olduğunu söylüyorum size. Ah bir de iç mekan tasarımlarının sadeliği beni benden alıyor.

Dizinin konusunda bahsetmemiş de olsalar biraz yukarıdaki resimde yan bir çiftimizin olacağı anlaşılıyor. Bir ihtimal bu kızımız da başrol oğluna ilgi duyacak gibi. Tanıtım videosundan öyle anlaşılıyor. Ama sonunda kendi hikayesini başrolü olmayı başaracak gibi. Bu çiftimizin de resimlerini aşağıya koyuyorum.





Bu tatlı yan çiftimiz için özel olarak da bir afiş hazırlamışlar. Yan karakterleri sağlam dizileri seviyorum.



Son olarak da ortama renk katacak sevimli karakteriyle bir kız karakterimiz var. Sahnelerinde gülümseme yüzümüze yapışıp kalacakmış gibi geliyor bana.. Güzel ve tatlı bir dizi bizi bekliyor gibi ^^





"The Love Equations" dizisini için ayrıntılar:

Put Your Head on My Shoulder, A Love So Beautiful dizilerini sevdiyseniz bu diziyi de seversiniz. Çünkü senaristi aynı kişi. Başarılı yapımlara imza atan senaristimizin bu yeniz dizisinde de başarılı olacağını bekliyoruz.(Put Your Head on My Shoulder dizisinin konusuna linkten ulaşabilirsiniz) LİNK






2. erkeğin bu kadar tatlı olması normal mi?


The Love Equations dizimizin senaristinin bayana olması nedeniyle başrol kız karakterinin daha gerçekçi ve sağlam bir karakter olacağı tahmin ediyorum. Tanıtım klibinden de böyle görünüyor.



Dizimiz  Zhang Qianqian 'nın daha  önce "The Boat and the Beginning " adıyla yayımlanan bir romana dayanmaktadır.



The Love Equations dizimizin oyuncu kadrosu gençlerden oluşmakta. Daha önce pek rol almamış bu kadronun güzel işler ortaya çıkartabileceğine inanıyorum. Üniversite hayat bazen böyle yeni oyuculara vermek onları birçok açıdan tanımamızı sağlıyor. Hatta başrol kızımızın ilk rolü olduğunu da ekleyeyim buraya.. Baya baya güzel oynamış ilk rolünün başrol olamasına rağmen.








Solda ki 2. çiftimiz, sağda ki ana çiftimiz ^^

Soldaki başrol, sağdaki 2. erkek 

evet tatlı bir dizi bizleri bekliyor..

Son olarak pek diziler için klip yapmıyorum. Çünkü hala öğrenme aşamasındayım. Ah mause bozuldu,kullandığım uygulama sıkıntı falan filan ama bu dizi için YouTube kanalıma bir klip yükledim umarım beğenirsiniz. Birkaç aksilik oldu ve videom silindi elimde yedeklediğim kusurlu bu videom kaldı ^^






Bölümler gelince ekleyeceğim. Şu an dizi yayımlanmadı ^^



Bir sürü aldığım gif var paylaşılmayı bekleyen. Bunu paylaşayım dedim.Konuyla pek alakası yok ama ^^