[izleme sayfası 2. bölüm ] koi wa tsuzuku yo dokomade mo - An Incurable Case of Love - Japon Dizi - 2020



An Incurable Case of Love







Şurası boşken dizi hakkında birkaç şey konuşalım. Öncelikle arkadaşlar dizi nasıl gidiyor, beğendiniz mi?
🌸🌸



Şimdi önemli konulara gelelim. bildiğiniz gibi ok'ru sitesine normal yollardan ulaşamıyoruz. Dizilerimiz izlemek için vpn eklemeliyiz. Crome,'dan girecek arkadaşlar bilgisayarlarına vpn ekleye bilirler. Fakat telefon için bir çok yerde vpn öneriyorlar onların güvenilirliği hakkında pek bir şey söyleyemem. Geçen gün telefonuma uygulama olarak eklemek istedim yüklemek için bir ton izin istediler. Yani e-postalarımı okuma izni de biraz fazla geldiği için ben yüklemeye çekindim.

İşte telefondan izleyecek arkadaşlar için MEGA yüklüyorum. Böylelikle indirip rahatlıkla izleyebilirler.

Keyifli seyirler. Yorum bırakırsanız beni de mutlu etmiş olursunuz. ^^
🌸🌸



2. BÖLÜM


Ok'ru

VPN'sizi izleyebileceğiniz ok'ru ⇒ LİNK
Vidmoly İzleme (Takılmadan izleyebilirsiniz,reklam sekmesi açılırsa bildiğiniz gibi hemen kapatıyoruz. ) ⇒⇒ LİNK

🌸🌸



İNDİRME LİNKİ

MEGA (1080P)
MEGA (480P)
USERCLOUD (1080P)