(8. Bölüm ) Koi wa Tsuzuku yo Dokomade mo - An Incurable Case of Love - 2020 - Türkçe İzle



koi wa tsuzuku yo dokomade mo





Koi wa Tsuzuku yo Dokomade mo 8. bölüm çevirisiyle geri geldim. Bu bölümü çevirirken ne kadar güzel bir diziyi çevirdiğimi bir kez daha anladım.

Sona yaklaşırken biraz kalbimde kırıklıklar var, bu tatlı dizinin bitmesinden ötürü. Aynı zamanda pes etmeyip buraya kadar gelmiş olmak da ayrıca sevindiriyor.

Bu güzel diziyi Türkçeye kazandırmış olmaktan gurur duyuyorum. Çevirim konusunda attığınız güzel mesajlar beni mutlu ediyor. Belki son bölüme gelen mesajlardan bir gönderi hazırlayabilirim. ^^
🌸

Vakit bulursanız sayfamı alt üst edebilirsiniz. Uzun bir süredir yazılar yazıyorum. Pek çoğunuz beni belki bu diziyle tanıdı fakat daha öncesinden de ben zaten küçük bir kitleye hitap ediyordum.

Blogda paylaştığım her şeyi çevirmeyi planlamıyorum. Buna vaktimde yok zaten. Tanıtım yapmak ve böylelikle bir çok dizinin / filmin daha fazla kişi tarafından tanınması mutluluk verici.
🌸

Aklımda olan ve gerçekleştirmeyi planladığım çoğu şeyi daha yapma fırsatım olmadı. Bu sayfayı açarken tanıtmayı planladığım bir çok yapımı daha tanıtamadım. Bir çok planım var bundan sonra da benimle beraber olursanız daha güzel bir sayfa olma yolunda ilerleyebilirim.

Bu yazılarımı okuyor musunuz bilmem. Pek çok kişinin okumadığını düşünüyorum. Çünkü buradan yaptığım duyuruları daha sonra soru olarak gelebiliyor. Açıkçası beni gülümsetiyor.



Bugün sizinle bir sözümü paylaşmak istiyorum. " Kusur ararsak sadece kusur görürüz. Hayatta hiçbir şey mükemmel değil. Kendimiz de dahil. Mükemmeli arzulayan asla mutlu olamaz. Biraz eksik, biraz yarım olması bir şeyin hatalı olduğunu göstermez. Mutluluk denen şey ne öyle maddi kazançlarla sağlanabilir ne de mükemmel sayılan şeylerle. Aslında kusurlu olması bir şeyin gerçek olduğunun en büyük kanıtıdır." Böyle düşüncelerimi ulu orta paylaşmaktan pek çekinmem. Cümlelerim eksik, yarım belki ama dediğim gibi kusur gerçeğin aynasıdır.Bu sözü istediğiniz düzlemde düşünün.

Bir diğer konu... Çevirilerime çok özen gösteriyorum fakat hiç bir zaman mükemmel olduklarını iddia etmedim. Ama inanın elimden geleni yapıyorum. Sizler 45 dakikada bitiriyorsunuz belki fakat benim tüm işlemler 9 saatten fazla zamanımı alıyor. Bu yüzden pek fazla sahiplendiğim doğru bunu da yanlış olarak görmüyorum. İsterseniz benim kusurumun da emeğime fazlaca düşkün olmam olarak düşünebilirsiniz. ^^ Birinin gelip çalmasından daha çok izleyiciye kızgınım. Nasıl hissettiğimi anlamak isteseniz, 9 saatlik uğraşınızın bir an da çalınması ve başkaları tarafından çalınan şeyin daha fazla takdir görmesi olarak düşünebilirsiniz. Çeviriyi bırakmayacağım ama çok yıpranıyorum. Keşke bu yazdıklarımızı sizler değilde çalan sayfadan izleyenlere okuta bilseydim. Sözlerim sizlere değil, canım yanıyor sadece.

"Durduğun yer ve baktığın açı seni sen yapar. Benimle olup benim açımdan baktığınız için hepinize minnettarım.."
🌸

Keyifli seyirler.. Diğer bölümde görüşmek dileğiyle..
Sosyal medya hesaplarımı takip edebilirsiniz...

koi wa tsuzuku yo dokomade mo

İzleme linki ve indirme bağlantılarını aşağıya koyuyorum.

Koi wa tsuzuku yo dokomade mo dizisinin konusu ve oyuncuları hakkında bilgi almak için LİNK
Koi wa tsuzuku yo dokomade mo dizisinin diğer bölümlerini izlemek için LİNK
🌸


İzle

8. bölüm Türkçe indirme linki MEGA
8. bölüm Türkçe izleme linki  ONLİNE
8. bölüm Türkçe izleme linki VİDMOLY