My Girlfriend is an Alien [İzleme sayfası] / Çin / 2019




Uzaylı bir kız ve unutkan bir adam..

Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.

Dizinin konusu için linke tıklayabilirsiniz.. LİNK

Youtube Türkçe alt yazı ayarları için LİNK

Youtube sayfası açtım ve beğendiğimin dizilerin kliplerini yapmaya başladım.. Aşağıyaya yaptığım klibi koyuyorum. İzlerseniz sevinirim ^^ Abone falan olup bana destek olabilirsiniz..
























































Youtube üzerinden Türkçe altyazı ayarı nasıl ayarlanır öğrenmek için linke tıklaya bilirsiniz. LİNK