The Demon Master [izleme sayfası]// Çin dizi // 2018- 1 ve 9 Bölümler



İki çocuk evlenirse, evlilikleri de çocuk oyuncağı olur..




Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.

Merhaba ^^ Bu dizimizi daha önce (uzun zaman oldu) blogta tanıtmış ve önermiştim. Bugün aldığım bir yorum tekrar göz atmamı sağladı.Ben izlediğimde Türkçe alt yazılı hali yoktu. Genellikle İngilizce halini de koyarım bloga ama gözümden kaçtı galiba. Şimdi girip İngilizce alt yazılı videoyu koymayı planlıyordum fakat güzel bir sürprizle karşılaştım. Youtube üzerinden yine dizimizi çeviren gönüllü birileri varmış. Ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz. Blogum da tanıttığım diziler muhtelif yerlerde çevrilmesi kadar güzel bir şey yok. Yani bu dizimizi de Türkçe alt yazılı diziler kervanına katmış bulunmaktayız. Çeviren kişi kim olduğunu bilmediğimden dizi ne aralıklarla çevrilir bilmiyorum. Çeviriyi bıraksa dahi başkası devrala bileceğinden tamamının çevrilmesini dilerim. Yine çevirmen arkadaş yazımı görürse bize selam vermekten çekinmesin ^^ Keyifli seyirler.

Dizinin konusu için linke tıklaya bilirsiniz. LİNK

Yourube Türkçe alt yazı ayarlarını nasıl yapacağınızı öğrenmek için linke tıklayın.. LİNK

Bölümler çevrildikçe ben buraya yükleyeceğim. Sayfamın sol köşesinde bulunan çana tıklayarak beni takip edebilir ve bölümlerden haberdar olabilirsiniz.

👀  1. BÖLÜM💜




👀  2. BÖLÜM💜




👀  3. BÖLÜM💜



👀  4. BÖLÜM💜

👀  5. BÖLÜM💜

 

👀  6. BÖLÜM💜



👀  7. BÖLÜM💜 



👀  8. BÖLÜM💜




👀  9. BÖLÜM💜