[izleme sayfası 3. bölüm ] koi wa tsuzuku yo dokomade mo - An Incurable Case of Love - Japon Dizi - 2020



takeru satoh




🌸🌸



Merhaba ^^


Alternatif izleme linki koymayı düşünüyordum fakat koyamadım. Ok'ru ve Mega linki yeterli olmuyorsa koyabilirim. Açıkçası ok'ru dan izleyip Mega'dan indirmeniz yeterli gibi. Yine de bir sıkıntı çıkarsa yorum yaparsanız dikkate alırım. 

Bu bölüm alt yazı fontunu değiştirdim. Bir de videomuz mkv uzantısına sahip. 1080 p kalitesinde bozulmasın diye değiştirmedim. Umarım izlerken bir sıkıntı olmaz. 

🌸🌸



Bir diğer konu sayfamı yeni keşfeden arkadaşlar için ana sayfama göz atabilirsiniz. 
Çin dizilerini tanıttığım bir listem var ona da şuradan bakabilirsiniz.
Japon dizileri tanıtımlarıma ise şuradan, Kore dizlerime şuradan ulaşabilirsiniz. Sayfamdaki diğer yazılarıma da göz atabilirsiniz. Farklı şeyler keşfedeceğinize eminim. 

Bir diğer nokta ise sayfama bu aralar Facebook üzerinden gelen ziyaretçiler var. Facebook sayfam yok acaba bir sayfa benim sayfamı mı tanıttı diye düşünüyorum. Oluyor böyle şeyler. Açıkçası merak ettim. ^^

3. BÖLÜM

Ok'ru



VPN'sizi izleyebileceğiniz ok'ru ⇒ LİNK
Vidmoly İzleme (Takılmadan izleyebilirsiniz,reklam sekmesi açılırsa bildiğiniz gibi hemen kapatıyoruz. ) ⇒⇒ LİNK



 İNDİRME LİNKİ

MEGA (1080P)
MEGA(480P)
USERCLOUD(1080P)

İzleme ve indirme konusunda sorun yaşıyorsanız kısa bir açıklama yazısı yazdım. LİNK buradan okuyabilirsiniz. Anlayışınız için şimdiden teşekkür ederim ^^

Ve dizimiz için bir klip yaptım/yaptık şarkıyla çok uyumlu oldu. Boş bir vaktimde tekrar yapmayı düşünüyorum. Klip yapmak biraz zahmetli ama eğlenceli..