Put Your Head on My Shoulder (izleme sayfası) // Çin Dizisi//2019


Kararsız bir kız ve başarılı bir erkeğin tesadüflerle dolu hikayesi ^^


Sitemde yazı yayımlarken belli bir düzende ilerleyemiyorum maalesef. Bu düzensizlik ziyaretçilerimin yazılarımdan haberdar olamamalarına neden oluyor. Bunun için çözüm ararken hepimizin de diğer sitelerden alışkın olduğu bildirim eklentisini siteye kursum Blogu geliştirmek için çok uğraşıyorum. Sayfanın sol alt köşesindeki çana tıklayarak yada sayfaya ilk girdiğinizde ekrana gelen bildiriyi onaylayarak bildirim alabilirsiniz. Gerçekten böylelikle beni mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. Böldüğüm için özür dilerim.
💜💜💜💜💜💜
Yaz tatilinin başladığı şu günlerde 2019 Haziran ayında Kore dizilerinin listesini yaptım.Mutlaka beğeneceğiniz bir dizi karşınıza çıkacaktır.Şurayı tıklayarak listeme ulaşabilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum ^^
💦💦💦💦
Dizinin konusu,oyuncu kadrosu ve resimlerine şurada ki linkten ulaşabilirsiniz..
Dizi İngilizce alt yazılıdır fakat gözünüz hemen korkmasın basit konuşmalar olduğu için anlaması kolay.Bir şans verin derim. ^^
Alt yazı ayarlarını bilmiyorsanız öğreticiye şurayı tıklayarak ulaşa bilirsiniz ^^

👀1. BÖLÜM💜





👀 2. BÖLÜM💜






👀 3. BÖLÜM💜





👀 4. BÖLÜM💜




👀 5. BÖLÜM💜




👀 6. BÖLÜM💜





👀 7. BÖLÜM💜




👀 8. BÖLÜM💜




👀 9. BÖLÜM💜





👀 10. BÖLÜM💜






👀 11. BÖLÜM💜




👀 12. BÖLÜM💜




👀 13. BÖLÜM💜




👀 14. BÖLÜM💜




👀 15. BÖLÜM💜





👀 16. BÖLÜM💜




👀 17. BÖLÜM💜




👀 18. BÖLÜM💜




👀 19. BÖLÜM💜




👀 20. BÖLÜM💜




👀 21. BÖLÜM💜




👀 22. BÖLÜM💜




👀 23. BÖLÜM💜




👀 24. BÖLÜM (Final)💜





👀 EKSTRA BÖLÜM